نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹

انتشار اولین تصاویر رسمی از شخصیت غافلگیر کننده فیلم دکتر استرنج 2

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از شخصیتی که در صحنه پس از پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نمایش داده شد، منتشر شده است.

ادامه این خبر صحنه پس از پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را فاش خواهد کرد

.

.

.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با ثبت افتتاحیه ۱۸۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان کار خودش را آغاز کرده است. در اولین صحنه پس از پایان این فیلم شاهد معرفی شخصیت Clea با بازی شارلیز ترون بودیم که باعث غافلگیری طرفداران دنیای سینمایی مارول شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از شخصیت کلیا در فیلم دکتر استرنج 2 منتشر شده است.

شارلیز ترون به‌تازگی دو تصویر از حضورش در نقش کلیا در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرده است که این دو تصویر نگاه بهتری از ظاهر این شخصیت در فیلم Doctor Strange 2 را به ما ارائه می‌کند که شباهت زیادی به نسخه کمیک این شخصیت دارد که همین موضوع باعث شده تا بسیاری اعتقاد داشته باشند که حداقل از نظر ظاهری، ترون نزدیک‌ترین بازیگری بوده که می‌توانست این نقش را در MCU بازی کند و در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

شارلیز ترون در نقش کلیا در پشت صحنه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

شارلیز ترون در نقش کلیا و بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در صحنه پس از پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

در صحنه پس از پایان اول فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شاهد ورود کلیا بودیم که به نزد دکتر استرنج آمد و بدون اینکه خود را معرفی کند، از استرنج که حالا داری چشم سوم شده، خواست که همراه او بیاید. ما می‌دانیم که کلیا خواهرزاده دورمامو است، اما بسیاری اعتقاد دارند که ورود کلیا به معنای ساخت فیلم Secret Wars است. البته برخی هم اعتقاد دارند که این صحنه پس از پایان احتمالا اول به فیلم Doctor Strange 3 ارتباط دارد تا در ادامه پیش زمینه برای ساخت فیلم جنگ‌های پنهان ایجاد شود.

در هر حال مارول در پایان فیلم تنها بازگشت دکتر استرنج را تایید کرد. در دنیای کمیک نیز کلیا درواقع با دکتر استرنج ازدواج می‌کند و او به مدت یک دوره هم ملکه بعد تاریکی بوده است. استرنج و کلیا صاحب یک فرزند به‌نام صوفیا استرنج نیز می‌شوند و آن‌ها در جنگ‌های زیادی کنار یکدیگر مبارزه کرده‌اند. کلیا همچنین عضوی از گروه مدافعان نیز بوده است و همچنین در دنیای کمیک به‌عنوان استرنج جدید معرفی شد. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده