نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱

بازگشت ملیسا باررا و چند بازیگر دیگر برای نقش‌آفرینی در فیلم Scream 6

ملیسا باررا، جاسمین ساوی براون، میسون گودینگ و جنا اورتگا بار دیگر برای ایفای نقش در فیلم Scream 6 شرکت پارامونت پیکچرز باز می‌گردند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اطلاعاتی از بازیگرهای فیلم Scream 6 (جیغ ۶) منتشر شده است. شرکت‌های اسپای‌گلس مدیا و پارامونت پیکچرز اخیرا از امضای قرارداد ملیسا باررا، جاسمین ساوی براون، میسون گودینگ و جنا اورتگا، بازیگرهای فیلم Scream 5 برای نقش‌آفرینی در قسمت بعدی این مجموعه‌ی ترسناک خبر دادند.

ریبوت و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اسلشر Scream ساخته‌ی کوین ویلیامسون و وس کریون در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ روی پرده‌ی سینما رفت. این فیلم نسل جدیدی از نوجوانان را معرفی کرد که به‌همراه شخصیت‌های اصلی مجموعه‌ی جیغ با نقش‌آفرینی نو کمبل، کورتنی کاکس و دیوید آرکت به‌سراغ رویارویی با قاتلی با نام Ghostface می‌روند.

سازندگان فیلم Scream 5 در نظر دارند تا مراحل فیلم‌برداری قسمت بعدی را از تابستان سال جاری آغاز کنند. جیمز وندربیلت، نویسنده‌ی فیلم‌ Murder Mystery (راز جنایت) و فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) و گای بیوزیک، نویسنده‌ی فیلم Ready Or Not (آماده باشی یا نه) و سریال Castle Rock (کسل راک) برای نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم جیغ ۶ باز خواهند گشت. سکان هدایت این دنباله نیز دوباره در دستان متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت از شرکت Radio Silence قرار گرفته است که کارگردانی فیلم‌ Ready Or Not را در کارنامه دارند.

زن مسلح برای تیراندازی آماده می‌شود فیلم جیغ

جزئیات فیلم‌نامه‌ی Scream 6 مخفی نگه داشته می‌شود، اما ظاهرا این فیلم سینمایی «ادامه‌ی داستان ۴ بازمانده‌ی گوست‌فیس را روایت می‌کند که برای شروع یک زندگی تازه شهر وودزبرو را ترک می‌کنند». فیلم‌برداری این فیلم از تابستان امسال آغاز می‌شود و در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) شاهد اکران آن خواهیم بود.

جیمز وندربیلت از شرکت پراجکت اکس اینترتینمنت درکنار پاول ناینستاین و ویلیام شراک از شرکت اسپای‌گلس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Scream 6 فعالیت می‌کنند. کوین ویلیامسون، نویسنده‌ی قسمت‌های قبلی مجموعه به‌همراه چاد ویللا از شرکت رادیو سایلنس نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده دارند. گری باربر از شرکت اسپای‌گلس و پیتر اویلاتاگر، ران لینچ، کتی کنراد و ماریان مادالنا هم از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

نخستین قسمت فیلم‌های Scream پس از اکران در سال ۱۹۹۶ به فروش ۱۰۳ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت که به احیای سبک ترسناک در این دهه کمک شایانی کرد. این فیلم توانست به پرفروش‌ترین فیلم اسلشر تاریخ تبدیل شود که این رکورد در سال ۲۰۱۸ با اکران ریبوت فیلم Halloween‎ (هالووین) شکسته شد. فیلم Scream 5 نیز پس از اکران در ژانویه‌ی سال جاری توانست ۱۴۰ میلیون دلار در گیشه بفروشد و از نظر فروش روی دست فیلم Scream 4 بلند شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده