نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

انتشار پوسترهای جدید فصل چهارم سریال Stranger Things با محوریت شخصیت‌ها

نتفلیکس پوسترهای جدیدی از فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های سریال است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شده است. تمرکز این پوسترها روی شخصیت‌های مختلف سریال است که هر گروه از این پوسترها دارای طرح و آرت استایل متفاوتی هستند که احتمالا به خط داستانی آن‌ها در سریال Stranger Things 4 ارتباط دارد. در طول این پوسترها علاوه‌بر بازگشت شخصیت‌های سه فصل گذشته، می‌توان چند شخصیت جدید هم مشاهده کرد و در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

میلی بابی براون در پوستر شخصیت فصل چهارم سریال Stranger Things

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.

فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در دو پارت پخش شود. بخش اول فصل چهارم این سریال در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) و بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از نتفلیکس پخش خواهند شد. همچنین نتفلیکس از تمدید سریال Stranger Things برای فصل پنجم خبر داده است که فصل پنجم قرار است فصل پایانی سریال باشد. همچنین اخیرا گزارشی منتشر شده که گفته می‌شود نتفلیکس برای ساخت هر قسمت فصل چهارم سریال Stranger Things به‌صورت میانگین ۳۰ میلیون دلار هزینه کرده است.


منبع WGTC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده