نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۰

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم سریال Westworld با انتشار اولین تریلر

شبکه HBO با نتشار اولین تریلر فصل چهارم سریال Westworld، تاریخ شروع پخش این سریال را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل چهارم سریال Westworld منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی سریال هستیم که در بخشی از تریلر بخشی از اتفاقات پس از حوادث فصل سوم این سریال نمایش داده می‌شود. همچنین برای ساخت این تریلر کاوری از قطعه کلاسیک «Perfect Day» اثر لو رید استفاده شده است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

همچنین شبکه HBO اعلام کرد که پخش فصل چهارم سریال Westworld از روز یکشنبه، ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ (۵ تیر) آغاز خواهد شد تا انتظار طولانی مدت طرفداران برای تماشای فصل جدید این سریال محبوب بالاخره به پایان برسد. پیش از این فصل سوم سریال وست ورلد حدود دو سال پیش از شبکه HBO پخش شد. قابل انتظار است فصل چهارم سریال Westworld در ۱۰ یا ۸ قسمت تولید شده باشد.

فصل چهارم این سریال، به‌عنوان «یک اودیسه‌ی تاریک درباره‌ی سرنوشت حساس زندگی روی زمین» توصیف شده است. در میان بازیگرانی که مجدداً در فصل چهارم شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود، باید به ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، تسا تامپسون، لوک همسورث، آرون پاول و آنجلا سارافیان اشاره کرد. جاناتان نولان و لیسا جوی، شورانرهای سریال Westworld هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده