نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۰

کارگردانی یک قسمت فصل سوم انیمیشن Love, Death and Robots توسط دیوید فینچر

نتفلیکس با انتشار تریلر رسمی فصل سوم انیمیشن Love, Death and Robots، اعلام کرد که دیوید فینچر وظیفه کارگردانی یک قسمت از فصل جدید این سریال را بر عهده داشته است.

نتفلیکس ماه گذشته اعلام کرد که فصل سوم انیمیشن Love, Death and Robots قرار است در تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) از این سرویس استریم پخش شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی فصل سوم سریال عشق، مرگ و ربات‌ ها منتشر شده است. این تریلر وعده ۹ داستان جدید را می‌دهد که برخی از این قسمت‌ها ظاهرا ادامه برخی از داستان‌های فصل اول سریال Love, Death and Robots هستند.

در طول تریلر شاهد آرت استایل‌های 2D تا CGهای امروزی هستیم و هر داستان با آرت استایل و داستان متفاوتش وعده قسمت‌های جذابی را به طرفدارانش می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل سوم انیمیشن Love, Death and Robots را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید. تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool و دیوید فینچر، کارگردان فیلم Fight Club، برای ساخت فصل سوم سریال Love, Death and Robots بازگشته‌اند.

بازگشت ربات دوست داشتنی فصل اول در فصل سوم انیمیشن Love, Death and Robots

همچنین دیوید فینچر وظیفه کارگردانی یک قسمت فصل سوم سریال عشق، مرگ و ربات‌‌ها را که Bad Travelling نام دارد، با همکاری استودیو Blur بر عهده داشته است. از دیگر کارگردان‌های فصل سوم انیمیشن Love, Death and Robots می‌توان به تیم میلر، پاتریک آزبورن، امیلی دین، آلبرتو میلگو، رابرت بیسی و اندی لیون، جنیفر یو نلسون، کارلوس استیونز و جروم چن، اشاره کرد که هر یک وظیفه کارگردانی یک قسمت از فصل سوم این سریال انیمیشنی را بر عهده داشته‌اند.

هر قسمت انیمیشن Love, Death and Robots قرار است مدت زمانی حدود کمتر از ۲۰ دقیقه داشته باشد و این برای اولین‌بار است که فینچر کارگردانی یک قسمت آن را بر عهده داشته است. فینچر پیش از این در سریال House of Cards، سریال Mindhunter و فیلم Mank با شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود و یک قرارداد چند جانبه با این سرویس استریم امضا کرده است. فینچر اخیرا فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر را برای نتفلیکس کارگردانی کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده