نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲

شروع فیلمبرداری سریال جدید جنگ ستارگان با انتشار اولین تصویر

لوکاس فیلم با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ahsoka، سریال بعدی مجموعه جنگ ستارگان برای دیزنی پلاس خبر داده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ahsoka رسما آغاز شده است. دیزنی و لوکاس‌فیلم امروز با انتشار یک تصویر اعلام کردند که سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان از امروز جلوی دوربین رفته است. در این تصویر تنها شاهد صندلی پشت صحنه فیلم‌برداری به‌همراه کلاه دیو فیلونی، سازنده سریال آسوکا هستیم که قابل انتظار است وظیفه کارگردانی قسمت اول و چند قسمت دیگر سریال Ahsoka را بر عهده داشته باشد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کلاه دیو فیلونی روی صندلی در اولین روز فیلمبرداری سریال Ahsoka

سریال Ahsoka براساس دنیای سریال The Mandalorian در دست ساخت است که تمرکز آن روی آسوکا تانو پس از حوادث فصل دوم سریال مندلورین و سریال The Book of Boba Fett خواهد بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ahsoka در استودیوی فیلم‌برداری در کالیفرنیا آغاز شود که مدتی پیش مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian در این مکان رسما به پایان رسیده بود. انتظار می‌رود سریال Ahsoka در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.

روزاریو داوسن در نقش آسوکا تانو، هایدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن، مری الیزابت وینستد، ری استیونسون و ایوانا ساخنو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Ahsoka حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دیو فیلونی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Ahsoka را بر عهده دارد و همچنین به‌همراه جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان حضور خواهد داشت.

علاوه‌براین، پیتر رمزی، کارگردان برنده یک جایزه اسکار برای انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است حداقل یک قسمت از سریال Ahsoka را کارگردانی کند، اما فهرست کامل کارگردان‌های سریال آسوکا منتشر نشده است. همچنین فصل سوم سریال The Mandalorian احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۲ از این شبکه پخش خواهد شد. سریال Obi-Wan Kenobi، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان است که پخش سریال اوبی وان کنوبی با نمایش همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده