نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳

انتشار تریلر کوتاه جدید سریال Ms. Marvel با تمرکز روی صحنه‌های اکشن

به مناسبت یک ماه مانده به شروع پخش سریال Ms. Marvel، مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این سریال را منتشر کرده است.

کمتر از یک ماه دیگر پخش سریال Ms. Marvel از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از سریال خانم مارول به همین مناسبت منتشر شده است. تمرکز این تریلر کوتاه جدید روی صحنه‌های اکشن و قدرت‌های کامالا خان است که بی‌شباهت به گرین لنترن نیست و همچنین شخصیتی مشابه Red Dagger در این تریلر دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه و جدید سریال Ms. Marvel را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تصویر جدیدی از سریال Ms. Marvel توسط مجله امپایر منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید که کامالا خان در نمایش قدرتش به دوستش است:

کامالا خان در حال نمایش قدرتش به دوستش در سریال Ms. Marvel

طبق خلاصه داستان منتشر شده، سریال Ms. Marvel داستان کامالا خان را که یک دختر نوجوان ۱۶ ساله پاکستانی از شهر نیوجرسی است، دنبال می‌کند که یک هنرمند بااستعداد، گیمر مشتاق و طرفدار آثار داستانی و همچنین یکی از طرفداران گروه اونجرز به‌ویژه کاپیتان مارول است. کامالا همیشه برای پیدا کردن جایگاه خودش در این جهان تلاش کرده و زمانی‌که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای مانند قهرمانانی که همیشه آن‌ها را دنبال می‌کرد به‌دست می‌آورد، همه‌چیز در زندگی او تغییر می‌کند.

شرمین عبید چنائی، میرا منون، عادل ال عربی و بلال فلاح وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده داشته‌اند. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد. ایمان ولانی، آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، آنجلی بمانی، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر، لورل مارسدن و نیمرا بوچا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ms. Marvel حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند.

پخش سریال Ms. Marvel از تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین کامالا خان با بازی ایمان ولانی قرار است در فیلم The Marvels حضور داشته باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده