نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۶

مشخص شدن بازیگر جدید دکتر هو

شبکه BBC اعلام کرد که شوتی گتوا به‌عنوان بازیگر جدید دکتر هو برای فصل جدید سریال Doctor Who انتخاب شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر بعدی دکتر هو انتخاب شده است. شبکه‌ BBC اعلام کرد که شوتی گتوا به‌عنوان چهاردمین دکتر هو قرار است نقش این شخصیت را در فصل جدید سریال Doctor Who که سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد، بازی کند. بدین ترتیب بدون در نظر گرفتن شخصیت Fugitive Doctor، او اولین بازیگر سیاه پوستی خواهد بود که نقش دکتر هو را قرار است بازی کند. او درواقع قرار است جانشین جودی ویتاکر، سیزدهمین دکتر هو شود که او اولین بازیگر زن این نقش بوده است. 

شوتی گتوا

گتوا پس از مت اسمیت، جوان‌ترین بازیگری است که برای نقش دکتر هو انتخاب می‌شود. شوتی گتوا در بیانیه منتشر شده توسط بی‌بی سی گفت که این نقش و سریال برای او و بسیاری از مردم جهان معنای زیادی دارد و از اهمیت بالایی برخودار است. او در ادامه به ستایش بازیگران قبلی دکتر هو پرداخت و گفت که تمام تلاشش را انجام خواهد داد تا بتواند عملکردی قابل قبول به نمایش بگذارد. کریستوفر اکلستون، دیوید تننت، مت اسمیت و پیتر کاپالدی از جمله بازیگرانی بودند که نقش دکتر هو را طی سال‌های اخیر بر عهده داشته‌اند.

بااین‌حال، جودی ویتاکر نتوانست موفقیت نسخه‌های قبلی را تکرار کند و آمار ضعیفی از نظر میزان بیننده و نقدهای ثبت شده داشته است. همچنین راسل تی دیویس که به‌عنوان تهیه‌کننده، شورانر و رهبر تیم نویسندگان در بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در سریال Doctor Who حضور داشته، به‌عنوان شورانر در فصل جدید سریال دکتر هو بازگشته است. او درواقع جایگزین کریس چینبال، شورانر فصل یازدهم تا سیزدهم سریال Doctor Who شده است.

از آثار اخیر شوتی گتوا می‌توان به فیلم A Midsummer Night's Dream، فیلم Horrible Histories: The Movie - Rotten Romans و فیلم The Last Letter from Your Lover اشاره کرد. او همچنین در سه قسمت سریال Masters of the Air حضور داشته است و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Barbie حضور دارد. گتوا همچنین به‌عنوان بازیگر موشن کپچر و صداپیشه در بازی Grid Legends حضور داشته است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده