// یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

ساخت اسپین‌آف فیلم Crazy Rich Asians توسط برادران وارنر

جیسون کیم، نویسنده دو قسمت سریال Barry در همکاری با وارنر به تولید اسپین-آف فیلم Crazy Rich Asians با تمرکز روی شخصیت‌های استرید و چارلی می‌پردازد.

فیلم کمدی رمانتیک Crazy Rich Asians با حدود ۳۰ میلیون دلار بودجه ساخته شد و به بیشتر از ۲۳۸ میلیون دلار فروش جهانی رسید. در نتیجه تعجب‌آور نیست که براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وارنر می‌خواهد سراغ تولید اسپین-آف آن برود.

ظاهرا این اسپین-آف روی شخصیت‌های استرید و چارلی تمرکز می‌کند که به ترتیب جما چان و هری شام جونیور نقش آن‌ها را در فیلم آسیایی‌های خرپول بازی کردند. جیسون کیم با سابقه‌ی نویسندگی دو اپیزود و تهیه‌کنندگی چند قسمت از سریال تحسین‌شده‌ی Barry قرار است فیلم‌نامه‌ی قسمت فرعی Crazy Rich Asians را بنویسد. رسانه‌ی ددلاین گزارش داد که اول این نویسنده طرح خود برای اثر را به وارنر پیشنهاد کرد و با استقبال شرکت از فیلم‌نامه، پروژه وارد مراحل ابتدایی تولید شده است.

دنباله‌ی فیلم Crazy Rich Asians هم ساخته می‌شود که فیلم‌نامه‌ی آن را ایمی وانگ می‌نویسد. در این بین به نظر می‌رسد که هم فیلم اسپین-آف و هم دنباله قرار است کتاب China Rich Girlfriend از کوین کوان را به‌عنوان منبع اقتباس خود بشناسند. این رمان قسمت دوم سه‌گانه‌ای است که کتاب Crazy Rich Asians آن را آغاز کرد.

China Rich Girlfriend هم به ارتباط استرید و چارلی می‌پردازد و هم قصه‌ی سفر ریچل با بازی کنستانس وو و نیک با بازی هنری گلدینگ به شانگهای را روایت می‌کند. آن‌ها در چین به‌دنبال پدر واقعی ریچل می‌گردند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده