نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۲

نمایش ثور و جین فاستر در تصویر جدید فیلم Thor: Love and Thunder

تصویر جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است که در آن شاهد ثور و مایتی ثور درکنار یکدیگر هستیم.

ماه گذشته بود که مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Thor: Love and Thunder را منتشر کرد که این تریلر در ۲۴ ساعت اول انتشار بیش از ۲۰۹ میلیون بار تماشا شد تا استقبال گسترده طرفداران دنیای سینمایی مارول را نشان دهد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Thor 4 منتشر شده است. مجله امپایر در شماره جدید خودش تصویر جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder را به اشتراک گذاشته است که در این تصویر شاهد حضور ثور و مایتی ثور هستیم که درکنار یکدیگر قابل مشاهده هستند:

ثور و جین فاستر ملقب به مایتی ثور در کنار یکدیگر در فیلم Thor: Love and Thunder

این تصویر نگاه بهتری از لباس مایتی ثور یا ثور مونث را به ما ارائه می‌دهد که شاهد طراحی تقریبا مشابه نسخه کمیک این شخصیت در فیلم Thor: Love and Thunder هستیم و صد البته نگاه بهتری از لباس جدید ثور نیز قابل مشاهده است. ناتالی پورتمن، بازیگر نقش جین فاستر پس از حوادث فیلم Thor: The Dark World دیگر در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا نکرد و فیلم Thor: Love and Thunder به منزله بازگشت او به MCU پس از ۹ سال نیز است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده