نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۹

پیوستن بازیگر فیلم Shang-Chi به فصل سوم سریال Vikings: Valhalla نتفلیکس

فلوریان مونتئانو، بازیگر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل سوم سریال Vikings: Valhalla اضافه شده است.

ماه اسفند گذشته بود که نتفلیکس از تمدید سریال Vikings: Valhalla برای فصل دوم و سوم خبر داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فصل سوم دنباله سریال Vikings اضافه شده است. فلوریان مونتئانو، بازیگر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings و فیلم Creed 2 جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با نتفلیکس قرار است در فصل سوم سریال Vikings: Valhalla نقش‌آفرینی کند.

فلوریان مونتئانو

مونتئانو قرار است نقش ژنرال جرج مانیاکس از امپراتوری بیزانس را در فصل سوم سریال Vikings: Valhalla بازی کند که یک شخصیت تاریخی است و او در ادامه شورشی علیه امپراتوری را رهبری می‌کند. فصل اول این سریال در ماه اسفند گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد و از آن‌ به‌عنوان یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های این سرویس استریم یاد می‌شود. در حال حاضر فیلم‌برداری فصل دوم سریال وایکینگ‌ها: والهالا انجام شده است، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Vikings: Valhalla قرار است از اوایل ماه خرداد آغاز شود.

فیلم‌برداری فصل سوم دنباله سریال Vikings در کشور ایرلند انجام خواهد شد و بخش‌هایی از آن در کرواسی جلوی دوربین خواهد رفت. سم کرلت، فریدا گوستافسون، لئو ساتر، بردلی فریگارد، یوهانس هویکور یوهانسون، لارا برلین، دیوید اوکس و کارولین هندرسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Vikings: Valhalla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مایکل هرست، سازنده و خالق سریال Vikings، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، وظیفه ساخت سریال Vikings: Valhalla را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور دارد که هر دو برای ساخت فصل دوم و سوم این سریال نیز باز خواهند گشت. فلوریان مونتئانو بیشتر برای بازی در فیلم Shang-Chi، فیلم Creed 2 و فیلم The Contractor شناخته می‌شود و برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Creed 3 نیز بازگشته است. او همچنین اخیرا در فیلم Borderlands جلوی دوربین رفته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده