نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳

شاید سریال Obi-Wan Kenobi با بازی Jedi: Fallen Order 2 ارتباط داشته باشد

ایوان مک‌گرگور، بازیگر نقش اوبی-وان کنوبی در مصاحبه‌ی اخیر خود به ارتباط احتمالی سریال Obi-Wan Kenobi با دنباله‌ی بازی Jedi: Fallen Order اشاره کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا ایوان مک‌گرگور، بازیگر مجموعه فیلم‌های Star Wars (جنگ ستارگان) به ارتباط احتمالی سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی-وان کنوبی) با دنباله‌ی بازی Jedi: Fallen Order اشاره کرده است. همان‌طور که رسانه‌ی IGN گزارش داد، ایوان مک‌گرگور در برنامه‌ی این هفته‌ی جیمی کیمل به گفت‌وگو درباره‌ی اوبی-وان کنوبی پرداخت. این سریال در اواخر ماه جاری از شبکه‌ی دیزنی پلاس تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

ایوان مک‌گرگور در طول این گفت‌وگو از دبورا چاو، کارگردان سریال Obi-Wan Kenobi به‌خاطر داشتن دانش گسترده‌ از مجموعه‌ی جنگ ستارگان تمجید کرد. این بازیگر ۵۱ ساله‌ی اسکاتلندی می‌گوید که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا «همه‌ی داستان‌ها باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند و نمی‌توان واقعه‌ای را در یک بازی ویدیویی به تصویر کشید که با یکی از فیلم‌های مجموعه‌ی Star Wars تناقض داشته باشد».

اوبی وان کنوبی در حال قدم زدن در تاتویین در سریال Obi-Wan Kenobi

وقایع بازی Jedi: Fallen Order 2 تقریبا در همان خط زمانی سریال Obi-Wan Kenobi شبکه آنلاین دیزنی پلاس اتفاق می‌افتد؛ بنابراین تعجب‌آور نیست که این دو از نظر روایی با یکدیگر پیوند داشته باشند. دنباله‌ی بازی فالن اوردر و سریال اوبی-وان کنوبی هر دو دارای شخصیت‌های شرور مشابهی با نام اینکوئیزیتورها (The Inquisitors) هستند که به‌عنوان افراد دارث ویدر برای شکار جدای سرکش فعالیت می‌کنند.

در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ شرکت الکترونیک آرتز از تولید دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و البته دو پروژه‌ی دیگر خبر داد؛ پروژه‌هایی که در تیم‌های تازه ریسپاون مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند. پیش از این گفته شد که دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های نسل ۹ منتشر می‌شود.

شرکت دیزنی با عرضه‌ی کالاهای جدیدی مانند یک مجموعه لگو معرفی‌نشده و شمشیر نوری قابل خرید در پارک‌های تفریحی به استقبال بازی Jedi: Fallen Order 2 می‌رود. اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس مالی سه‌ماهه‌ی سوم شرکت گفت که آن‌ها به سرمایه‌گذاری روی بازی‌های جدید و قدیمی جنگ ستارگان ادامه خواهند داد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده