نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲

تصاحب امتیاز پخش The Executioner با بازی جیسون موموآ توسط وارنر

شرکت برادران وارنر امتیاز پخش فیلم اکشن The Executioner با بازی جیسون موموآ را در رقابت با سایر شرکت‌ها به‌دست آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Warner Bros. Discovery امتیاز پخش فیلم اکشن The Executioner (جلاد) با نقش‌آفرینی جیسون موموآ را به‌دست آورده است. براساس گزارش اخیر رسانه‌ی ددلاین، برادران وارنر در یک رقابت حساس با سایر شرکت‌ها نهایتا توانست حق پخش فیلم را تصاحب کند.

با اینکه جزئیات داستان فیلم The Executioner مخفی نگه داشته می‌شود، اما می‌دانیم که فیلم‌نامه‌ی آن را کاز و رایان فریپو، نویسندگان فیلم Eternals (جاودانگان) مارول به رشته‌ی تحریر در می‌آورند. این فیلم به‌عنوان یک «معمای قتل اکشن سرگرم‌کننده» توصیف شده است که گویا شباهت‌هایی به فیلم‌های Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و Knives Out (چاقوکشی) دارد. تیم سازنده هنوز بازیگرهای دیگر و کارگردان این فیلم را انتخاب نکرده است.

پیتر سفرن یکی از تهیه‌کنندگان فیلم The Executioner خواهد بود که سابقه‌ی همکاری با جیسون موموآ در فیلم Aquaman (آکوامن) را دارد. جسی اهرمن از شرکت برادران وارنر نیز در این پروژه دخیل خواهد بود. پیتر سفرن نه‌تنها تهیه‌کننده‌ی فیلم جلاد به‌حساب می‌آید، بلکه تهیه‌کنندگی بسیاری از آثار موفق برادران وارنر نظیر فیلم‌های Conjuring (احضار)، فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) و سریال Peacemaker (صلح‌طلب) در کارنامه‌ی او دیده می‌شود.

جیسون موموآ در اواخر سال جاری در فیلم سینمایی Slumberland (اسلامبرلند) نقش‌آفرینی می‌کند و در فیلم‌ پرهزینه‌ی Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گم‌شده) و فیلم Fast X (سریع ۱۰)، دهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Fast and Furious (سریع و خشمگین) نیز ظاهر خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده