نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

شایعه: انتقال تولید فصل دوم انیمه Vinland Saga به استودیو ماپا

پس از چند گمانه‌زنی، ظاهرا انتقال تولید و ساخت فصل دوم انیمه Vinland Saga از استودیو ویت به ماپا قطعی شده است.

انیمه Vinland Saga که اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر ماکوتو یوکیمورا است، در سال ۲۰۱۹ توسط ویت استودیو در ۲۴ قسمت تولید و پخش شد. مدتی بعد ساخت فصل دوم این انیمه تایید شد، اما از آن زمان اخبار بیشتری در رابطه با آن پخش نشد تا اینکه بهمن گذشته گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال انتقال توسعه انیمه حماسه وینلند به استودیو ماپا مطرح شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال انتقال انیمه دیگری از ویت به ماپا قوت گرفته است.

یک کاربر توییتر به‌نام Komi که سابقه خوبی در انتشار اطلاعات از وضعیت ساخت انیمه‌ها دارد، با انتشار یک توییت اعلام کرد ساخت فصل دوم انیمه Vinland Saga با همان تیمی که وظیفه ساخت فصل اول را بر عهده داشته‌اند، به استودیو ماپا منتقل نشده است. البته این تنها اخبار جدید از انیمه حماسه وینلند نیست و گفته می‌شود که علاوه‌بر ساخت فصل دوم، ماپا قرار است فصل‌های بیشتری از این انیمه را نیز تولید و منتشر کند و ظاهرا هدف پوشش تمامی مانگاهای Vinland Saga و یک اقتباس کامل است.

vinland saga

در حال حاضر ویت استودیو یا ماپا این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند، اما اگر این شایعه درست باشد، انیمه Vinland Saga درواقع پس از انیمه Attack on Titan، دومین انیمه ویت استودیو خواهد بود که ادامه ساخت آن به ماپا واگذار شده است. البته ماپا هم‌اکنون برنامه شلوغی دارد و آن‌ها درحال ساخت بخش سوم و نهایی فصل پایانی انیمه حمله به تایتان، فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen، انیمه Chainsaw Man و انیمه Hell’s Paradise هستند و طرفداران نگران هستند وجود پروژه‌های متعدد باعث ایجاد تاثیر منفی روی کیفیت کارهای ماپا شود.

این در حالی است که مانگا Vinland Saga که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۵ پخش شد، همچنان ادامه دارد و اخیرا یوکیمورا گفته است که طرفداران باید برای روزهای تاریک‌تر در داستان آن آماده شوند. طبق گفته این نویسنده، قسمت‌های بعدی رنج و عذاب زیادی خواهد داشت. هنوز تاریخ پخش فصل دوم انیمه Vinland Saga مشخص و اعلام نشده است.


منبع AnimeSenpai
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده