نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۱

اعلام تاریخ پخش فصل پنجم سریال Cobra Kai نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار یک تریلر تاریخ پخش فصل پنجم سریال Cobra Kai را تایید و اعلام کرده که این تاریخ کمی زودتر از انتظار طرفداران است.

شهریور گذشته بود که نتفلیکس از تمدید زودهنگام سریال Cobra Kai برای فصل پنجم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل پنجم سریال کبرا کای تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل پنجم سریال Cobra Kai در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) از این سرویس استریم پخش خواهد شد که این تاریخ زودتر از انتظار طرفداران است. درواقع بسیاری انتظار داشتند که مانند دو فصل گذشته، فصل پنجم این سریال کمدی در اواخر سال ۲۰۲۲ و ایام سال نو میلادی از نتفلیکس پخش شود.

همچنین نتفلیکس اولین تریلر فصل پنجم سریال Cobra Kai را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات فصل جدید این سریال هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید. رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر و اد اسنر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cobra Kai حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چهار فصل اول سریال Cobra Kai از جمله پر بیننده‌ترین برنامه‌های اورجینال شبکه نتفلیکس هستند که آمار درخشانی تاکنون داشته‌اند. باتوجه‌به اینکه نتفلیکس هنوز صحبتی از فصل پایانی سریال کبرا کای به میان نیاورده است، انتظار داریم که سریال Cobra Kai برای فصل ششم نیز تمدید شود. جاش هلد، جان هورویتس و هیدن اشلوسبرگ وظیفه ساخت سریال کبرا کای را بر عهده دارند که برای ساخت فصل پنجم این سریال نیز بازگشته‌اند. انتظار داریم که فصل پنجم سریال Cobra Kai مانند ۴ فصل گذشته در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید شده باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده