// پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۷

تارگرین ها در تریلر و پوسترهای جدید سریال خاندان اژدها، پیش‌درآمد بازی تاج و تخت

سریال خاندان اژدها حدود سه ماه بعد از شبکه HBO Max پخش می‌شود و حالا تریلر جدید به همراه چند پوستر آن از راه رسیده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO تریلر تازه و پوسترهای کاراکترمحور سریال House of the Dragon را پخش کرد؛ سریالی که داستان آن حدود ۲۰۰ سال قبل از ماجراهای بازی تاج و تخت جریان دارد. شما می‌توانید تریلر جدید سریال خاندان اژدها را در کانال یوتیوب رسمی شبکه آنلاین HBO Max تماشا کنید. علاوه‌بر اعضای مختلف خاندان تارگرین، یک اژدها و یک تخم اژدها هم در این تریلر توجه تماشاگرها را جلب کرد.

پوسترهای جدید با تمرکز روی ۹ شخصیت منتشر شدند و اکانت رسمی سریال در توییتر به معرفی کوتاه آن‌ها پرداخت. برای نمونه دیمون تارگرین با بازی مت اسمیت به‌عنوان «شاهزاده‌ی شهر» معرفی شد و مایساریا با بازی سونویا میزونو لقب «محرم اسرار دیمون تارگرین» را دریافت کرد. ویسریس تارگرین اول، ارباب هفت پادشاهی و راینیرا تارگرین، بزرگ‌ترین فرزند او هم در این پوسترها حضور دارند.

دیمون تارگرین، شاهزاده شهر با بازی مت اسمیت در سریال خاندان اژدها

پخش سریال House of the Dragon در تاریخ ۲۱ اوت (یکشنبه، ۳۰ مرداد) از شبکه HBO آغاز می‌شود. البته احتمالا همان‌طور که در زمان پخش سریال Game of Thrones شاهد رخ دادن این اتفاق بودیم، هر قسمت در ساعات ابتدایی دوشنبه برای دانلود در دسترس ما قرار می‌گیرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده