// پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱

نقش‌آفرینی ستاره Succession در سریال مربوط به هواپیما بوئینگ ۷۳۷ مکس

جرمی استرانگ، بازیگر تحسین‌شده و برنده‌ی جایزه امی در سریال جدید شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو بازی خواهد کرد که به هواپیماهای بحث‌برانگیز ۷۳۷ مکس شرکت بوئینگ می‌پردازد.

استودیوهای آمازون و Plan B می‌خواهند یک مینی‌سریال با محوریت هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس را تولید کنند. کریس تریو، فیلم‌نامه‌نویس برنده‌ی اسکار که فیلم Zack Snyder's Justice League را در کارنامه دارد، به‌عنوان نویسنده‌ی این مینی‌سریال معرفی شده است. براساس اخبار سینما و تلویزیون فهمیدیم که جرمی استرانگ، ستاره‌ی ۴۳ساله‌ی سریال Succession در این مینی‌سریال شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو نقش یک مهندس کامپوزیت را بازی خواهد کرد. تریو و استرانگ در مقام تهیه‌کنندگان اجرایی هم از اعضای کلیدی تیم تولید مینی‌سریال هستند.

پس از آن که دو Boeing 737 Max سقوط کردند و باعث مرگ ۳۴۶ انسان شدند، مجوز پرواز این هواپیما در سال ۲۰۱۹ باطل شد و این هواپیماها پس از انجام اصلاحات مدنظر در اواخر سال ۲۰۲۰ به خط پروازی بازگشتند. شرکت بوئینگ متهم به کلاه‌برداری شد و تحقیقاتی گسترده در این رابطه صورت گرفت. سپس درحالی‌که شرکت Boeing می‌خواست با پرداخت ۲.۵ میلیارد دلار خود را خلاص کند، خانواده‌های افراد آمریکایی حاضر در هواپیماهای سقوط‌کرده به سراغ تلاش برای بازگشایی پرونده رفتند.

مارک فرانکر، خلبان ارشد فنی سابق شرکت بوئینگ متهم به ارائه‌ی اطلاعات غلط،‌ نادقیق و ناقص به مامورین فدرال شد و بعد او را تبرئه کردند. تازه موارد ذکرشده تنها برخی از اتفاقات خبرساز رخ‌داده برای هواپیماهای ۷۳۷ مکس هستند. در نتیجه سریال می‌تواند با سناریوهای داستانی مختلف به بررسی کلی موضوع بپردازد. هنوز نام این مینی‌سریال اعلام نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده