نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۱

ساخت سریالی جدید براساس Peacemaker و Suicide Squad

سریال اسپین‌آف جدیدی براساس سریال Peacemaker برای شبکه HBO Max در دست ساخت است که تمرکز آن روی آماندا والر خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دیگری براساس دنیای فیلم The Suicide Squad در دست ساخت است. ددلاین از منابع خود شنیده است که شبکه HBO Max در حال ساخت سریالی اسپین‌آف براساس سریال Peacemaker و فیلم Suicide Squad در دست ساخت است که تمرکز آن روی آماندا والر خواهد بود. وایولا دیویس، بازیگر نقش آماندا والر نیز در حال مذاکره برای بازگشت و بازی در این سریال است که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

کریستال هنری، نویسنده سریال Watchmen نیز به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال احتمالی حضور خواهد داشت. جیمز گان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. پیش از این خبر تمدید سریال Peacemaker برای فصل دوم منتشر شده بود که در آن زمان گان از احتمال ساخت سریال‌های بیشتر براساس دنیای فیلم جوخه انتحاری خبر داد. بااین‌حال، دیویس حضور بسیار کوتاهی در سریال پیسمیکر داشت و مشخص نیست که سریال آماندا والر قرار است چگونه باشد و چه مسیری را دنبال کند.

آماندا والر درکنار رت کچر، پیسمیکر و بلاد اسپورت در فیلم The Suicide Squad

در دنیای جوخه انتحاری گان، والر هم‌اکنون رهبری گروه A.R.G.U.S را بر عهده دارد که گروه Suicide Squad تحت نظارت این سازمان برای انجام عملیات‌های مخفیانه و مرگبار تشکیل شده است. دیویس البته در فیلم Suicide Squad نیز حضور داشته است و در ادامه شاهد بازگشتش در فیلم The Suicide Squad بودیم. در سریال Peacemaker متوجه شدیم که والر دارای یک دختر به‌نام لئوتا آدبایو نیز است.

وایولا دیویس پیش از این توانسته برای بازی در فیلم Fences جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند و سه‌بار دیگر برای بازی در فیلم Doubt، فیلم The Help و فیلم Ma Rainey's Black Bottom نیز موفق شده نامزد دریافت جایزه اسکار شود. دیویس اخیرا در سریال The First Lady نقش میشل اوباما را بازی کرده است و فیلم Operation Othello و فیلم The Woman King از دیگر آثار آینده این بازیگر باتجربه هستند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده