نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۲

حضور دارث ویدر در تریلر جدید سریال اوبی وان کنوبی دنیای جنگ ستارگان

لوکاس فیلم در روز جنگ ستارگان تریلر جدید و رسمی سریال Obi-Wan Kenobi را منتشر کرده است که در آن بالاخره شاهد حضور کوتاه دارث ویدر هستیم.

امروز ۴ می، روز جنگ ستارگان است و بسیاری از طرفداران این مجموعه محبوب منتظر انتشار اخبار جذابی از آثار آینده و در دست ساخت دنیای Star Wars هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است. طبق انتظار امروز لوکاس‌فیلم تریلر رسمی سریال جدید جنگ ستارگان را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تصاویر جدیدی از اوبی وان کنوبی هستیم که تحت تعقیب امپراطوری قرار دارد.

همچنین در پایان تریلر شاهد حضور دارث ویدر هستیم که درواقع در طول این صحنه‌ها، لباس و بخش‌های مکانیکی بدن او در حال نصب شدن است و درنهایت قرار است دوباره با اوبی وان کنوبی مواجه شود. البته تصاویر دارث ویدر کوتاه هستند، اما در بخشی از تریلر شخصیت اوون لارس با تمرین لوک اسکای‌واکر توسط اوبی وان کنوبی مخالفت می‌کند و حتی به آموزش آناکین توسط اوبی وان ارجاع می‌دهد که این جدای محبوب در آن شکست خورده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال Obi-Wan Kenobi را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد. علاوه‌بر تریلر، لوکاس‌فیلم پوستر جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi را نیز منتشر کرده است که تمرکز آن روی اوبی وان کنوبی است و در مرکز آن می‌توان دارث ویدر را مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اوبی وان کنوبی و دارث ویدر در پوستر جدید سریال Obi-Wan Kenobi

ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوبی هارولد، نویسنده فیلم Army of the Dead، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است.

پخش سریال Obi-Wan Kenobi از روز جمعه‌، ۲۷ می (۶ خرداد) با پخش همزمان دو قسمت اول آغاز خواهد شد. این سریال در ۶ قسمت تولید شده و مابقی قسمت‌های سریال اوبی وان کنوبی روزهای چهارشنبه هر هفته از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده