نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳

نمایش ابرحیوانات دنیای دی سی در تریلر جدید انیمیشن DC League of Super-Pets

برادران وارنر دومین تریلر رسمی انیمیشن DC League of Super-Pets را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید زیادی از این انیمیشن است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن DC League of Super-Pets منتشر شده است. این تریلر درواقع دومین تریلر انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی سی است که در طول آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمیشن هستیم. درواقع در طول تریلر شاهد تهدید جدید و حیوانی هستیم که ابرقهرمانان دنیای DC را به اسارت می‌گیرد و حالا تنها امید زمین، حیواناتی هستند که اکنون قدرت ابرقهرمانی دریافت کرده‌اند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دواین جانسون در نقش کریپتو، کوین هارت در نقش ایس (سگ شکاری)، جان کرازینسکی در نقش سوپرمن، دیگو لونا در نقش چیپ (سنجاب)، ناتاشا لیون در نقش مرتون (لاک‌پشت)، ونسا بایر در نقش PB (خوک)، مارک مارون در نقش لکس لوتر، کیت مک‌کینون، کیانو ریوز و جمیله جمیل، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن DC League of Super Pets حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

جرد استرن و سم لوین وظیفه کارگردانی انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌سی را بر عهده دارند. علاوه‌بر کارگردانی، استرن به‌همراه جان ویتینگتون وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن DC League of Super Pets را نیز بر عهده داشته است. استودیو انیمیشن‌سازی برادران وارنر وظیفه تولید انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌سی را بر عهده دارد. علاوه‌براین انیمیشن، جانسون وظیفه بازی در نقش بلک ادم در فیلم Black Adam را نیز بر عهده دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) اکران شود.

انیمیشن DC League of Super Pets برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه (۷ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده