نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۶

وعده قسمت پایانی حماسی در تریلر جدید سریال Moon Knight

مارول استودیو تریلر نهایی سریال Moon Knight را منتشر کرده است که وعده یک قسمت پایانی حماسی را به طرفداران می‌دهد.

فردا قرار است قسمت ششم و پایانی سریال Moon Knight پخش شود و در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که مارول استودیو برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم این سریال محبوب و تحسین شده ندارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال شوالیه ماه منتشر شده است. این تریلر درواقع به مناسبت پخش قسمت پایانی سریال مون نایت پخش شده است که در طول تریلر شاهد وعده یک قسمت حماسی به طرفداران دنیای سینمایی مارول هستیم و در ادامه می‌توانید تریلر نهایی سریال Moon Knight را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

این تریلر حاوی تصاویری از قسمت پایانی سریال Moon Knight نیز است. البته به‌تازگی طرفداران شاهد اشاره مارول استودیو به کلمه سیزن فاینال یا قسمت پایانی فصل در توییتر شده‌اند که باعث شده تا بسیاری فکر کنند مارول استودیو شاید درنهایت به ساخت فصل دوم سریال Moon Knight چراغ سبز نشان دهد، اما مارول درنهایت این توییت‌ها را پاک و Series Finale را جایگزین کرد. بااین‌حال، حداقل فعلا طبق فهرست درخواست ثبت شده در امی و همچنین طبق گفته سازندگان سریال و مقامات مارول، فعلا نباید منتظر فصل دوم سریال شوالیه ماه باشیم.

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، می کالاماوی، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشگی)، لوسی تاکری و سافرون هاکینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Moon Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده