نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷

نمایش لباس کلاسیک نگهبانان کهکشان در تصاویر جدید Guardians of the Galaxy 3

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 فاش شده است که در آن شاهد لباس کلاسیک اعضای نگهبانان کهکشان هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به آخرین روزهای خود نزدیک می‌شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم نگهبانان کهکشان فاش شده است. در گروهی از این تصاویر شاهد حضور کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد و کارن گیلان، بازیگر نقش نبیولا هستیم که هر دو لباس کلاسیک کمیک مارول مجموعه نگهبانان کهکشان را بر تن دارند که می‌تواند باعث هیجان طرفداران فیلم Guardians of the Galaxy 3 شود.

البته این تمام تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیست و در گروهی دیگر از تصاویر می‌توان شخصیت‌های بیگانه فضایی را مشاهده کنید که با گریم کامل در پشت صحنه فیلم حضور پیدا کرده‌اند. درواقع به‌جای مدل CGI، جیمز گان به سراغ گریم‌های سنگین رفته است که می‌توان به خوبی کیفیت بالای هر یک از این شخصیت‌ها را که احتمالا حضور طولانی هم ندارند، مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کریس پرت در نقش استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیو باتیستا در نقش درکس ویرانگر، بردلی کوپر در نقش راکت راکون (صداپیشه)، وین دیزل در نقش گروت (صداپیشه)، کارن گیلان در نقش نبیولا، پام کلمنتیئف در نقش مانتیس، ویل پولتر در نقش آدام وارلاک، شان گان در نقش کراگلین (و موشن کپچر راکت راکون)، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، سیلوستر استالونه و چاکوودی ایووجی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس سال آینده از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. مانند دو قسمت گذشته، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده