نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۱

مشخص شدن تعداد صحنه‌ های پس از پایان فیلم دکتر استرنج 2

به‌تازگی و پس از نمایش اولیه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، تعداد صحنه‌های پس از پایان این فیلم مشخص شده است.

بامداد امروز فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای گروهی از منتقدان نمایش داده شد و همچنین اولین نقدهای این فیلم موردانتظار از دنیای سینمایی مارول نیز منتشر شده که بیشتر آن واکنش‌های مثبت بوده‌اند. اما سؤال بسیاری از طرفداران مارول این است که فیلم Doctor Strange 2 چند صحنه پس از پایان دارد؟ طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم دکتر استرنج 2 مشخص شده است.

طبق گفته کسانی که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را تماشا کرده‌اند، این فیلم دارای دو صحنه پس از پایان است که صحنه اول درست پس از تیتراژ اولیه (که نام بازیگران و فهرست اصلی سازندگان به شکل انیمیشن نمایش داده می‌شود) پخش خواهد شد و برای تماشا دومین صحنه پس از پایان باید تا پایان تیتراژ فیلم Doctor Strange 2 صبر کنید. بااین‌حال، متاسفانه اطلاعاتی از اهمیت این صحنه‌ها در دسترس نیست.

الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

در حال حاضر نمی‌دانیم که این صحنه‌ها به ماجراجویی بعدی دکتر استرنج یا آثار دیگر مارول ارتباط دارند یا قرار است ادامه داستان مولتی ورس را نشان دهد. در هر حال مارول استودیو این روزها با مشکل فاش شدن تصاویر مهمی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness مواجه شده که پیش از این در فیلم Eternals و فیلم Spider-Man: No Way Home نیز اتفاق افتاده بود و به همین منظور بخش کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را برای جلوگیری از اسپویل کاربرانش بسته است.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است در روز جمعه، ۶ می (۱۶ اردیبهشت) اکران شود. پیش‌بینی می‌شود فیلم Doctor Strange 2 افتتاحیه‌ای در حدود ۱۵۰ تا ۲۲۰ میلیون دلار را تجربه کند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده