نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

اعلام تاریخ انتشار بلوری فیلم Morbius با بازی جرد لتو

سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Morbius با بازی جرد لتو را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Morbius تایید و اعلام شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم موربیوس در تاریخ ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) پخش خواهد شد و سپس شاهد پخش نسخه خانگی این فیلم از دنیای مرد عنکبوتی سونی که شامل نسخه 4K UHD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Morbius را مشاهده کنید:

کاور نسخه خانگی فیلم Morbius

نسخه خانگی فیلم Morbius شامل محتویات اضافه‌ای مثل صحنه‌های حذف شده، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم، ویدیویی از اشتباهات بامزه بازیگران و عوامل تولید، Easter Eggها و غیره می‌شود. طبق خلاصه داستان فیلم Morbius، سونی ادعا می‌کند که طرفداران مارول قرار است با یکی از جذاب‌ترین و متضاد‌ترین شخصیت های مارول تا به امروز مواجه شوند و تمرکز این فیلم روی شخصیت دکتر مایکل موربیوس، ضدقهرمان مرموز دنیای مارول است.

دکتر موربیوس مبتلا به یک بیماری نادر خونی بسیار خطرناک است و مصمم به نجات خود و افرادی است که به این بیماری مبتلا هستند و او به یک قمار بزرگ دست می‌زد. فیلم موربیوس بالاخره ماه گذشته روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای متوسط و ضعیف منتقدان مواجه شد، اما واکنش تماشاگران تا حدودی مثبت‌تر از منتقدان بوده است. فیلم Morbius تاکنون بیش از ۱۶۱/۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۷۱/۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۰ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، تایریس گیبسون و مایکل کیتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 و فیلم Life، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشت و همچنین وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده