نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

پیوستن مایا هاوک به فیلم جدید نتفلیکس و بردلی کوپر

مایا هاوک جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با نتفلیکس به جمع بازیگران فیلم Maestro به کارگردانی بردلی کوپر اضافه شده است.

فیلم زندگینامه لئونارد برنستاین به کارگردانی و با بازی بردلی کوپر برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Maestro اضافه شده است. مایا هاوک، بازیگر سریال Stranger Things جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش جیمی برنستاین، دختر لئونارد برنستاین را بازی کند. هاوک پیش از این با نتفلیکس در سریال Stranger Things همکاری داشته که در فصل چهارم نیز بازگشته است.

مایا هاوک همچنین در آثار دیگری چون سریال Little Women، فیلم Once Upon a Time In Hollywood، فیلم Italian Studies و فیلم Fear Street: Part One - 1994 بازی کرده است و از آثار آینده او می‌توان به فیلم Asteroid City و فیلم Strangers اشاره کرد. علاوه‌بر هاوک، بردلی کوپر در نقش لئونارد برنستاین، کری مولیگان در نقش فلیسیا مونتلگره (همسر لئونارد برنستاین)، جرمی استرانگ در نقش جان گروئن و مت بومر، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Maestro حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

بردلی کوپر در فیلم Nightmare Alley

همچنین بردلی کوپر به‌همراه جاش سینگر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Maestro را بر عهده دارد. جاش سینگر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight شناخته می‌شود که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرده است. سینگر همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Post و فیلم First Man را بر عهده داشته است. علاوه‌براین، فیلم Maestro قرار است دومین تجربه کارگردانی بردلی کوپر باشد که او پیش از این فیلم A Star Is Born را در سال ۲۰۱۸ کارگردانی کرده بود.

اتفاقات فیلم Maestro قرار است بیش از ۳۰ سال از زندگی برنستاین را نمایش دهد و این فیلم قرار است داستان ازدواج برنستاین با فلیسیا مونتلگره را روایت کند. آن‌ها درنهایت صاحب سه فرزند شدند. اگرچه هنوز تاریخ پخش این فیلم از نتفلیکس مشخص نیست، اما در این اثر قرار است شاهد حضور تهیه‌کنندگان سرشناسی چون مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ، اما تیلینگر کاسکاف، تاد فیلیپس و کریستی ماکوسکو کریگر، باشیم. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Maestro قرار است به‌زودی آغاز شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده