نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۶

همکاری سازندگان Kubo and the Two Strings و Ozark برای ساخت انیمیشن جدید

استودیو لایکا از همکاری با سازنده سریال Ozark برای ساخت انیمیشن The Night Gardener به کارگردانی تراویس نایت خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیو لایکا انیمیشن جدید خود را معرفی کرده است. این استودیو که روی انیمیشن‌های استاپ موشن کار می‌کند، اعلام کرد که در همکاری با بیل دوبوک، سازنده سریال Ozark و نویسنده فیلم The Accountant در حال ساخت انیمیشن جدیدی به‌نام The Night Gardener است که دوبوک وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن استاپ موشن را بر عهده دارد. همچنین وظیفه کارگردانی انیمیشن The Night Gardener بر عهده تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings خواهد بود.

انیمیشن The Night Gardener به‌عنوان یک اثر نئو نوآر توصیف شده است که اتفاقات آن در روستایی در میزوری جریان دارد که تمرکز داستان روی یک مرد جوان اهل میزوری خواهد بود که پس از وقوع یک فاجعه، در حال مبارزه و تلاش برای حفظ خانواده و نگه داشتن آن‌ها کنار هم است. به‌نظر می‌رسد که تمرکز انیمیشن باغبان شب روی جذب مخاطبان بزرگسال خواهد بود و همچنین اولین تصویر آن منتشر شده است که ظاهرا تفاوت زیادی با آثار قبلی لایکا دارد:

گلوله و خون روی گل های سفید رنگ در انیمیشن The Night Gardener

البته انیمیشن Wildwood قرار است انیمیشن بعدی لایکا باشد که تراویس نایت وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد که تاریخ اکران این انیمیشن هنوز اعلام نشده است و انتظار می‌رود پس از آن شاهد تولید و اکران انیمیشن The Night Gardener باشیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمیشن‌های جدید لایکا در دسترس نیست. البته لایکا در حال ساخت فیلم Seventeen نیز است که این فیلم قرار است اولین اثر لایو اکشن لایکا باشد.

استودیو لایکا پیش از این سابقه ساخت انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Coraline، انیمیشن ParaNorman، انیمیشن The Boxtrolls، انیمیشن Kubo and the Two Strings و انیمیشن Missing Link را در کارنامه خود داشته است که عمده این آثار با تحسین منتقدان مواجه شده‌اند. همچنین تمامی انیمیشن‌های لایکا تا به امروز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شده‌اند، اما هرگز به این جایزه دست پیدا نکرده است.


منبع Comicon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده