نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۷

پیوستن بازیگر Reservation Dogs به سریال Echo مارول

به‌تازگی بازیگر سریال Reservation Dogs به‌عنوان دومین بازیگر به جمع بازیگران سریال Echo از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است.

فروردین گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی‌براینکه مارول استودیو در حال ساخت اسپین‌آفی براساس سریال Hawkeye با محوریت شخصیت اکو برای دیزنی پلاس است و ماه آبان گذشته ساخت سریال Echo رسما تایید شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به سریال جدید دنیای سینمایی مارول اضافه شده است. ددلاین خبر داد که دوری جیکوبز، بازیگر سریال Reservation Dogs جدیدترین بازیگری است که قرار است شاهد حضورش در سریال Echo باشیم.

الورا دانان در قسمت سوم سریال Reservation Dogs

جیکوبز چند وقت پیش با ارسال دسته گلی به آلاکوآ کاکس، بازیگر نقش مایا لوپز شروع اولین روز فیلم‌برداری سریال اکو را تبریک گفته بود و در آن زمان شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور این بازیگر که با سریال Reservation Dogs توانسته مورد توجه قرار بگیرد، در این سریال منتشر شد. جزئیات زیادی از نقش جیکوبز در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که او یکی از نقش‌های اصلی سریال Echo به‌نام جولی را بر عهده دارد که شخصیتی با انعطاف‌پذیری بالا و با اراده قوی توصیف شده است.

اتان کوهن، نویسنده فیلم Tropic Thunder و امیلی کوهن به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Echo حضور دارند و همچنین می‌دانیم که سیدنی فریلند با سابقه کارگردانی فیلم Drunktown's Finest، فیلم Deidra & Laney Rob a Train، سریال Her Story و ۲ قسمت از سریال Reservation Dogs حداقل وظیفه کارگردانی قسمت اول سریال اکو را بر عهده دارد که قابل انتظار است وظیفه کارگردانی قسمت‌های بیشتری را نیز بر عهده داشته باشد.

آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز در قسمت پنجم سریال Hawkeye به ملاقات رونین رفته است

مایا لوپز نام واقعی شخصیت اکو است که این شخصیت برای اولین‌بار در سریال هاکای معرفی شد و آلاکوآ کاکس، بازیگر تازه‌کار نقش این شخصیت را در سریال Hawkeye بازی کرده بود. اکو یک بومی آمریکایی ناشنوا است که قادر به کپی‌برداری کامل از حرکات شخص دیگر است و این قابلیت از او یک مبارز قدرتمند ساخته است. در حال حاضر حضور بازیگران بیشتری در سریال Echo تایید نشده است، اما شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور ویلسون فیسک با بازی وینسنت دن آفریو و دردویل با بازی چارلی کاکس در سریال اکو شنیده می‌شود.

علاوه‌بر سریال Reservation Dogs، جیکوبز در آثار دیگری چون فیلم The Lie، دو قسمت از سریال American Gods، سریال The Order و فیلم Rhymes for Young Ghouls نیز حضور داشته است. از آثار آینده جیکوبز می‌توان به انیمیشن ARK: The Animated Series، فیلم This Place، فیلم The Road Behind و همچنین فصل دوم سریال Reservation Dogs اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده