نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷

لغو سریال Space Force با بازی استیو کارل پس از دو فصل توسط نتفلیکس

نتفلیکس اعلام کرد که سریال Space Force با بازی استیو کارل پس از دو فصل رسما به کار خود پایان داده و ادامه ساخت این سریال کمدی لغو شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Space Force قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود. نتفلیکس اعلام کرد که این سریال کمدی پس از تنها ساخت و پخش دو فصل از آن، لغو شده است. این در حالی است که فصل دوم سریال Space Force در بهمن گذشته از این سرویس استریم پخش شد. بااین‌حال، این سریال کمدی هرگز نتوانست برای مدت طولانی در میان ۱۰ سریال برتر هفتگی نیلسن قرار بگیرد و گفته می‌شود که برای مدت کوتاهی در رتبه هشتم قرار گرفته است و در هفته بعد به رتبه هفتم صعود کرد.

سریال Space Force همچنین حضور کوتاهی در ۱۰ سریال پر بیننده برتر روزانه نتفلیکس داشته و پس از اینکه فصل اول برای مدتی در رتبه اول حضور داشت، فصل دوم در رتبه پنجم قرار گرفته بود. میزان آمار بینندگان به‌همراه تحسین منتقدان در مقابل هزینه، یکی از عوامل کلیدی در تصمیم‌گیری نتفلیکس در تمدید یا عدم تمدید یک سریال است و برای سریالی مثل سریال Space Force که هزینه تولید بالایی دارد، میزان آمار بینندگان نقش مهمی در ادامه کار آن دارد.

اولین تصاویر سریال Space Force

نتفلیکس اخیرا سریال Raising Dion را پس از دو فصل لغو کرده که تقریبا همزمان با سریال نیروی فضایی پخش شد و عملکرد بهتری را نیز در آمار نیلسن داشته است. در مجموع لغو ادامه ساخت سریال Space Force اتفاق خیلی غافلگیر کننده‌ای نبود و بسیاری حتی انتظار داشتند این سریال پس از فصل اول لغو شود. سریال‌های کمدی راه سخت‌تری را در مقایسه با سریال‌های درام برای حضور در بین آثار محبوب نتفلیکس دارند و طی این سال‌ها شاهد تولید و پخش آثار کمدی موفقی مثل سریال Cobra Kai، سریال Emily In Paris، سریال Dead to Me، سریال Russian Doll و انیمیشن Big Mouth نیز بودیم.

استیو کارل و گرگ دنیلز، به‌ترتیب بازیگر و شورانر سریال The Office، وظیفه ساخت سریال Space Force را بر عهده داشته‌اند. استیو کارل، جان مالکوویچ، بن شوارتز، تاونی نیوسام، دیانا سیلورز، جیمی اُ. یانگ، دان لیک، الکس اسپارو، نوآ امریک، فرد ویلارد و جسیکا سینت کلر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Space Force حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده