نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

اعلام تاریخ پخش بازسازی کره‌ای سریال Money Heist | انتشار تیزر جدید

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ پخش بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تایید و اعلام کرده است.

ماه آذر گذشته بود که نتفلیکس ساخت بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تایید و اعلام کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش نسخه کره‌ای سریال سرقت پول تایید و اعلام شده است. نتفلیکس با انتشار یک تیزر اعلام کرد که سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. تیزر منتشر شده حاوی تصاویر زیادی نیست و درواقع تمرکز آن روی ماسک رهبر تیم است و در پایان اعضای تیم نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پارک هه-سو در نقش برلین، یو جی-ته در نقش پروفسور، جون جونگ-سو در نقش توکیو، لی وون-جونگ در نقش مسکو، کیم جی-هون در نقش دنور، جانگ یون-جو در نقش نایروبی، لی هیون-وو در نقش ریو، لی کیو-هو در نقش اسلو، یونجین کیم، کیم سونگ-اوه، پارک میونگ-هون و لی جو-بین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوستر نسخه کره‌ای سریال خانه کاغذی را مشاهده کنید:

اولین پوستر سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area

الکس پینا، سازنده سریال اصلی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در نسخه کره‌ای سریال سرقت پول بازگشته است. هونگ سان کیم، کارگردان آثاری چون سریال Voice، سریال Son: The Guest، سریال L.U.C.A.: The Beginning، سریال Black و فیلم The Age of Blood، وظیفه کارگردانی بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را بر عهده داشته است. ریو یونگ-جائه و تیمش که پیش از این در همکاری با نتفلیکس فیلمنامه سریال Psychopath Diary و سریال My Holo Love را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه نسخه کره‌ای خانه کاغذی را بر عهده دارند.

همچنین نتفلیکس در نظر دارد تا علاوه‌بر سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area، یک اسپین‌آف براساس سریال خانه کاغذی تولید کند که تمرکز آن روی شخصیت برلین خواهد بود. پخش سریال Money Heist با انتشار فصل پنجم سال گذشته به پایان رسید که این سریال، یکی از پر بیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده