نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۹

لغو دو سریال Batwoman و Legends of Tomorrow توسط CW

شبکه CW اعلام کرد که سریال Batwoman پس از سه فصل و سریال Legends of Tomorrow پس از هفت فصل لغو شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت دو سریال دنیای دی سی شبکه CW سرانجام مشخص شده است. در ابتدا شبکه CW سرانجام اعلام کرد که سریال Batwoman پس از سه فصل لغو شده است. در مجموع ۵۱ قسمت از سریال بت‌ وومن تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ از شبکه CW پخش شده و این سریال حواشی زیادی را در طول این سه فصل تجربه کرده است. در ابتدا روبی رز، بازیگر نقش کت کین ملقب به بت‌وومن رسما اعلام کرد که از سریال Batwoman جدا شده و دیگر قرار نیست نقش این شخصیت را بازی کند.

پس از آن جاویشیا لزلی جانشین روبی رز در سریال Batwoman شد و شبکه CW اعلام کرد که او قرار است نقش یک شخصیت جدید به‌نام رایان وایلدر را در فصل دوم این سریال بازی کند. همچنین در طول فصل دوم والیس دی جایگزین روبی رز برای بازی در نقش کت کین شد. سریال بت‌وومن آمار خوبی در زمینه حفظ تعداد بینندگان نداشته و جای تعجبی ندارد که سریال Batwoman تنها پس از سه فصل به کار خودش پایان داده است.

سریال Legends of Tomorrow

شبکه CW همچنین پس از آن اعلام کرد که سریال Legends of Tomorrow پس از هفت فصل لغو شده است. فصل ششم این سریال با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید و منابع نزدیک به شبکه می‌گویند که شخصیت‌های سریال افسانه‌های فردا می‌توانند به راحتی در دیگر آثار دنیای Arrowverse حضور داشته باشند. در مجموع ۱۱۰ قسمت از سریال Legends of Tomorrow تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ از شبکه CW پخش شده است. 

شبکه CW مدتی پیش از تمدید گسترده چندین سریال خود برای فصل جدید خبر داد که در آن زمان خبری از نام سریال Batwoman و سریال Legends of Tomorrow نبود و همین موضوع باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده بود. همچنین هنوز سرنوشت سریال‌های دیگری چون سریال Charmed، سریال Dynasty، سریال In the Dark، سریال Legacies، سریال Roswell، سریال New Mexico، سریال Stargirl، سریال All American: Homecoming، سریال The 4400، سریال Naomi و Tom Swift مشخص نشده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده