نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸

ایفای نقش چارلی چاپلین در فیلم Babylon توسط توبی مگوایر

در نخستین تصاویر نمایش داده‌شده از فیلم Babylon مشخص شد که توبی مگوایر در این فیلم نقش چارلی چاپلین افسانه‌ای را دارد.

اولین تصاویر فیلم Babylon ساخته‌ی دیمین شزل، کارگردان La La Land در CinemaCon نمایش داده شد. به همین خاطر متوجه شدیم که توبی مگوایر، بازیگر شخصیت اسپایدرمن در سه‌گانه مرد عنکبوتی، نقش چارلی چاپلین افسانه‌ای، یکی از مهم‌ترین چهره‌های تاریخ صنعت سینما را در این فیلم بازی می‌کند. علاوه‌بر این مگوایر به‌عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم نیز مسئولیت دارد.

اتفاقات فیلم Babylon در هالیوود سال ۱۹۲۰ جریان دارد. علاوه‌براین، مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار در برای بازی در فیلم I Tonya و فیلم Bombshell، جایگزین اما استون در فیلم Babylon برای بازی در نقش کلارا بو، بازیگر محبوب گیشه در آن زمان شد. همراه برد پیت در نقش جان گیلبرت، نقش آفرینی خواهند کرد.

داستان فیلم در اواخر دهه ۲۰ و در بحبوحه تغییر از فیلم‌های صامت به ناطق اتفاق می‌افتد. براساس گزارش رسانه Variety، از اولین ویدیو نمایش داده شده‌ی فیلم Babylon این‌طور برداشت می‌شود که فضایی شبیه به Once Upon a Time in Hollywood کوئینتین تارانتینو و The Great Gatsby باز لورمن داشته باشد که اتفاقا توبی مگوایر نیز در آن حضور داشت. گویا «موسیقی بلند، لباس‌های خیره کننده و سطح بالایی از آرایش و چهره پردازی» از عناصر اصلی اثر خواهند بود.

توبی مگوایر در نقش چارلی چاپلین در فیلم Babylon

مگوایر به‌تازگی در فیلم Spider-Man: No Way Home یک بار دیگر در نقش پیتر پارکر دوست‌داشتنی سه‌گانه اسپایدرمن حضور یافت و درکنار اندرو گارفیلد و تام هالند، تجربه‌ای به یادماندنی را برای طرفدارها رقم زد. قبل از این، مگوایر بیش از ۷ سال روی پرده سینما دیده نشده بود.

تاریخ اکران محدود فیلم Babylon به ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) موکول شد تا شانس حضور در اسکار را پیدا کند و در ادامه اکران گسترده این فیلم برای تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است تا اکران آن نسبت به برنامه‌ریزی قبلی با یک سال تأخیر مواجه شده باشد. پیش از این اکران محدود فیلم Babylon قرار بود از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۴ دی ۱۴۰۰) آغاز شود و اکران گسترده این فیلم برای تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود.

در پایان نظرات خود راجع به اخبار سینما و تلویزیون را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده