نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

کوین فایگی در حال برنامه‌ریزی برای یک دهه آینده دنیای سینمایی مارول است

در حاشیه سینماکان امسال اعلام شد که کوین فایگی و تیمش در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای یک دهه آینده دنیای سینمایی مارول هستند.

مارول استودیو در تابستان امسال قرار است فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness و فیلم Thor: Love and Thunder را در سالن‌های سینما نمایش دهد و این فیلم‌ها بخش مهمی از نمایش مارول در سینماکان را در اختیار داشتند، اما در مورد آینده این مجموعه، اخبار بیشتری در راه است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در سینماکان اشاره کرد که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی استراتژی بلند مدت این استودیو برای تولید آثار آینده دنیای سینمایی مارول هستند و گفت که آن‌ها برای ۱۰ سال آینده این مجموعه برنامه‌ریزی خواهند کرد.

طبق گزارش کولایدر، فایگی به مخاطبان گفت که آن‌ها پس از سینماکان به مقر مارول استودیو خواهند رفت تا روی داستان‌های یک دهه آینده MCU کار کنند. این بحث در حالی مطرح می‌شود که خط داستانی مولتی ورس در دنیای سینمایی مارول با سریال Loki آغاز و با فیلم Spider-Man: No Way Home ادامه پیدا کرده است و حالا فیلم Doctor Strange 2 قرار است داستان مولتی‌ورس را ادامه و گسترش دهد. در حال حاضر فاز چهارم سینمایی مارول تا پایان سال ۲۰۲۳ قرار است ادامه پیدا کند، اما اطلاعات زیادی در مورد آینده این مجموعه در دسترس نیست.

شوالیه ماه با بازی اسکار آیزاک در سریال Moon Knight آماده مبارزه می‌شود

این در حالی است که مارول در سینماکان ۲۰۲۲ تایید کرد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness ازطریق پیش‌فروش بلیت تاکنون توانسته به فروش ۴۲ میلیون دلار دست پیدا کند. فیلم دکتر استرنج 2 برای اکران در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده و تنها یک هفته تا اکران این فیلم فوق‌العاده موردانتظار باقی‌مانده است. همچنین چهارشنبه هفته آینده قسمت پایانی سریال Moon Knight از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

بسیاری اعتقاد دارند که سریال شوالیه ماه و فیلم Blade احتمالا خط داستانی ماورایی دنیای سینمایی مارول را آغاز خواهد کرد و بخشی از برنامه بلند مدت مارول استودیو خواهد بود. قابل انتظار است مارول به‌زودی فیلم‌هایی را که قرار است طی سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ اکران شوند، در آینده نزدیک تایید و اعلام کند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده