نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۲

حضور کریستین بیل و مارگو رابی در اولین تصویر فیلم جدید دیوید او. راسل

استودیوی قرن بیستم و دیزنی سرانجام نام رسمی فیلم جدید دیوید او. راسل را تایید و اعلام کردند. همچنین اولین تصویر رسمی این فیلم منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی فیلم جدید دیوید او. راسل سرانجام تایید و اعلام شده است. استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی در سینماکان امسال به‌صورت رسمی تایید کردند که نام این فیلم قرار است Amsterdam باشد که پیش از این نام تولیدی این فیلم بوده است. دیزنی و استودیوی قرن بیستم همچنین اولین تصویر رسمی فیلم آمستردام را منتشر کرده‌اند که در این تصویر شاهد قرار گرفتن کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشینگتن درکنار یکدیگر هستیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشینگتن در فیلم Amsterdam

اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Amsterdam در دسترس نیست، اما از این فیلم جنایی عاشقانه به‌عنوان یک اثری که واقعیت‌ها با یک داستان تخیلی ترکیب شده، یاد شده است. دیوید او. راسل وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم آمستردام را بر عهده دارد. راسل پیش از این ۵ بار و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Fighter، فیلم Silver Linings Playbook و فیلم American Hustle، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و او از زمان کارگردانی فیلم Joy در سال ۲۰۱۵، وظیفه کارگردانی هیچ فیلمی را بر عهده نداشته است.

کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشینگتن، رامی ملک، زوئی سالدانیا، رابرت دنیرو، مایک مایرز، تیموتی اولفینت، مایکل شنون، کریس راک، آنیا تیلور-جوی، آندره‌آ ریسبرو، ماتیاس خونارتس، تیلور سوئیفت و آلساندرو نیوولا، از حمله بازیگرانی هستند که در فیلم Amsterdam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم براساس توافق چند جانبه نیو رجنسی با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تولید و منتشر خواهد شد.

فیلم Amsterdam برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده