نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

اعلام نام رسمی قسمت جدید فیلم A Quiet Place

پارامونت سرانجام از نام رسمی اسپین‌آف فیلم A Quiet Place پرده برداشت که به بخشی از اتفاقات این فیلم ترسناک اشاره می‌کند.

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت پیکچرز به‌صورت رسمی ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود، اما پیش از آن طرفداران دنیای یک مکان ساکت می‌توانند منتظر اسپین‌آف آن باشند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی اسپین‌آف فیلم A Quiet Place تایید و اعلام شده است. پارامونت در نمایشگاه سینماکان تایید کرد که اسپین‌آف فیلم یک مکان ساکت قرار است با نام A Quiet Place: Day One روی پرده‌های سینما برود که قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند.

قسمت اول فیلم A Quiet Place داستان خانواده‌ای را دنبال می‌کرد که در تلاش برای زنده ماندن در دنیای آخر الزمانی فیلم بودند. این موجودات فضایی نابینا هستند، اما نسبت به صدا کاملا حساسیت دارند و انسان‌ها را مجبور می‌کند تا راه‌های هوشمندانه و متفاوتی را برای ادامه زندگی و حفظ امنیت خود ایجاد کنند. فیلم A Quiet Place: Day One اولین‌باری نیست که ما قرار است شاهد اولین روز حمله فضایی‌ها به زمین باشیم و پیش از این در فیلم A Quiet Place 2 شاهد اولین روز حمله فضایی‌ها بودیم.

امیلی بلانت در آتش در فیلم A Quiet Place Part II

اما می‌توان انتظار داشت اطلاعات بیشتری از منشا این موجودات را در فیلم جدید یک مکان ساکت به‌دست بیاوریم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم ترسناک در دسترس نیست. مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ای از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که اتفاقات آن قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت ساخته شود.

اسپین‌آف فیلم A Quiet Place قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور ۱۴۰۲) اکران شود. در حال حاضر حضور هیچ بازیگری در فیلم A Quiet Place: Day One تایید و اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود فرایند انتخاب بازیگران این فیلم ترسناک به‌زودی آغاز شود. قسمت اول فیلم A Quiet Place موفق شد بیش از ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و فیلم A Quiet Place: Part 2 توانست به فروش بیش از ۲۹۷ میلیون دلار در گیشه جهانی در سال ۲۰۲۱ دست یابد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده