نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳

کارگردانی دنباله بی‌نام فیلم ترسناک راهبه توسط مایکل چاوز

مایکل چاوز قراردادی را برای کارگردانی دنباله‌ی بی‌نام فیلم The Nun با شرکت برادران وارنر امضا کرد.

بنابر گزارش رسانه Bloody Disgusting، مایکل چاوز به دنیای سینمایی احضار (The Conjuring Universe) بازمی‌گردد. این کارگردان آمریکایی با امضای قراردادی رسما سکان هدایت دنباله‌ی فیلم The Nun (راهبه) شرکت‌های برادران وارنر و نیولاین سینما را در دست گرفته است که از مدت‌ها پیش در دست توسعه قرار دارد.

مایکل چاوز اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ برای تولید فیلم اسپین‌آف مستقل The Curse of La Llorona (نفرین لیورونا) با جیمز وان و تیم سازنده‌ی The Conjuring همکاری کرد. آن‌ها سال گذشته فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان وادارم کرد) را با همکاری یکدیگر ساختند. مایکل چاوز کارگردانی دنباله‌ی بدون عنوان The Nun را انجام می‌دهد که فیلم‌نامه‌ی آن را ریچارد ناینگ و ایان گلدبرگ براساس آخرین پیش‌نویس آکلا کوپر به رشته‌ی تحربر در آوردند. جزئیات بیشتری از داستان و شخصیت‌های این دنباله‌ی ترسناک در دست نیست.

انتظار می‌رود که تولید دنباله‌ی فیلم The Nun از اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز شود. جیمز وان و پیتر سفرن به‌عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه فعالیت می‌کنند و گری دابرمن و مایکل کلیر تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود. گری دابرمن به صندلی کارگردانی نخستین فیلم راهبه تکیه زده بود و دمیان بیچیر، تایسا فارمیگا، جوناس بلوکت و بونی آرونز در آن به ایفای نقش پرداختند. این فیلم به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و با فروش بیش از ۳۶۰ میلیون دلاری به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه تبدیل شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده