نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

مشخص شدن نام فیلم Avatar 2 تا اعلام زمان پخش اولین تریلر

دیزنی و استودیوی قرن بیستم از نام رسمی فیلم Avatar 2 به کارگردانی جیمز کامرون پرده برداشتند و زمان پخش اولین تریلر این فیلم را اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام نام رسمی فیلم Avatar 2 مشخص و اعلام شده است. در حاشیه پنل دیزنی در سینماکان امسال، استودیوی قرن بیستم اعلام کردند که دنباله فیلم آواتار با نام Avatar: The Way of Water روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این نام درواقع حدود سه سال پیش فاش شده بود و حالا به‌نظر می‌رسد که درنهایت به‌عنوان نام رسمی قسمت دوم فیلم Avatar انتخاب شده است.

همچنین دیزنی تایید کرد که اولین تریلر فیلم Avatar: The Way of Water به‌همراه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است هفته آینده در سالن‌های سینما به‌صورت اختصاصی نمایش داده شود، اما در حال حاضر مشخص نیست این تریلر به‌صورت آنلاین نیز منتشر خواهد شد یا طرفداران آواتار برای تماشا تریلر رسمی این فیلم باید کمی بیشتر صبر کنند. همچنین قسمت اول فیلم Avatar قرار است دوباره در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) روی پرده برود که این نسخه از فیلم آواتار درواقع نسخه ریمستر است که در این نسخه شاهد بهبود صدا و تصویر خواهیم بود.

تصویری از کاراکتر جیک در فیلم Avatar

جان لاندو، تهیه‌کننده هر چهار دنباله فیلم آواتار گفت هر قسمت داستان، پایان و نتیجه‌گیری مستقل خودش را دارد، اما این فیلم‌ها درنهایت به یکدیگر متصل خواهند بود. کامرون نیز در یک ویدیو گفت که آن‌ها می‌خواهند در این فیلم‌ها محدودیت‌های احتمالی سینما را کنار بزنند. در فیلم Avatar 2 شاهد جیک سالی هستیم که با خانواده تازه خود در سیاره پاندورا در حال زندگی است. زمانی‌که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه که قبلا شروع شده بود، باز می‌گردد، جیک با نیتیری و ارتش ناوی باید برای محافظت از پاندورا همکاری کند.

سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور، برندان کاول، وین دیزل، میشل یئو، جامین کلمنت و جک چمپیون، از جمله بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم Avatar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Avatar: The Way of Water در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر)، فیلم Avatar 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم Avatar بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. علاوه‌‌بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده