نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷

پخش فیلم کمدی و جدید الخاندرو گونسالس ایناریتو از نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار یک تصویر اعلام کرد که حق پخش فیلم Bardo، اثر جدید الخاندرو گونسالس ایناریتو را خریداری کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه پخش فیلم Bardo، اثر جدید الخاندرو گونسالس ایناریتو، کارگردان برنده جایزه اسکار مشخص شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که حق پخش فیلم Bardo (or False Chronicle of a Handful of Truths) را به‌دست آورده است. این فیلم کمدی درام قرار است در پاییز امسال از شبکه نتفلیکس پخش شود و همچنین به‌صورت محدود در سینماهایی در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک و بریتانیا روی پرده خواهد رفت.

ایناریتو که پیش از این برای فیلم Birdman سه جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال و یک جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم The Revenant را دریافت کرده بود، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Bardo را بر عهده داشته است. همچنین نیکلاس گیاکوبونه که پیش از این با ایناریتو در نوشتن فیلمنامه فیلم Biutiful، فیلم Birdman و فیلم The Revenant همکاری کرده بود، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی بازگشته است که از این فیلم به‌عنوان یک فیلم کمدی نوستالژیک با یک ماجراجویی حماسی توصیف شده است.

دانیل خیمنس کاچو، گریسلدا سیسیلیانی و گرانتام کلمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bardo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم باردو هم‌اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. همچنین نتفلیکس تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Bardo, False Chronicle of a Handful of Truths را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور ایناریتو در یک خانه پر از آب هستیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

آلخاندرو ایناریتو در حال توضیح به دانیل خیمنس کاچو در پشت صحنه فیلم Bardo در خانه ای پر از آب

فیلم Bardo قرار است داستان یک روزنامه‌نگار و مستندساز مشهور مکزیکی را دنبال کند که به کشور خود باز می‌گردد تا با هویت، روابط خانوادگی و خاطراتش و همچنین واقعیت گذشته و جدید کشورش مواجه شود. فیلم جدید ایناریتو قرار است اولین فیلم ایناریتو پس از ۲۰ سال و فیلم Amores Perros باشد که در کشور مکزیک و با زبان اسپانیایی تولید شده است. علاو‌ه‌براین، داریوش خنجی، فیلمبردار ایرانی-فرانسوی با سابقه حضور به‌عنوان فیلمبردار فیلم Se7en و فیلم Uncut Gems نیز در نقش فیلمبردار در فیلم Bardo حضور داشته است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده