نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

ساخت اسپین آف انیمیشن Harley Quinn با محوریت شخصیت کایت من

شبکه آنلاین HBO Max سفارش ساخت اسپین-آف سریال انیمیشنی و محبوب Harley Quinn را با نام Noonan’s و با محوریت شخصیت کایت من صادر کرد.

پاتریک شوماکر از سازندگان سریال هارلی کویین اعلام کرد که انیمیشن کمدی و بزرگسال Noonan’s در ۱۰ قسمت و با محوریت شخصیت بازنده و دوست‌داشتنی Kite Man با گلایدر طلایی جدید او ساخته می‌شود. در داستان این مجموعه که به‌عنوان اسپین‌آف سریال Harley Quinn معرفی شد، کایت من، صاحب مکانی می‌شود که محل تجمع جنایتکاران شهر گاتهام است. مت اوبرگ به‌عنوان صداپیشه‌ی شخصیت Kite Man، وظیفه‌ی هنرنمایی در نقش اصلی این سریال را برعهده دارد.

اسپین آف Harley Quinn در حالی معرفی می‌شود که سومین فصل این سریال انیمیشنی در تابستان امسال آماده پخش خواهد بود. کیلی کوکو، ستاره سیت کام The Big Bang Theory علاوه‌بر تهیه کنندگی این سریال، وظیفه صداپیشگی در نقش شخصیت هارلی کوئین را برعهده دارد. سریال کامیک بوکی HBO Max مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و محبوبیت زیادی کسب کرد. شوماکر پیش از این وعده داد که فصل سوم هارلی کویین در اینترنت سروصدا ایجاد خواهد کرد.

شخصیت کایت من در سریال Harley Quinn

سوزانا ماکوس، یکی از اعضای ارشد بخش انیمیشن‌های کمدی و بزرگسال HBO Max در این‌باره می‌گوید: «ما به قدری دنیای وحشی و سرگرم کننده‌ی Harley Quinn را دوست داریم که مجبور شدیم یک اسپین آف دیگر از این سریال بسازیم و چه کسی بهتر از شخصیت دوست داشتنی کایت من که داستان‌های سریال با تمرکز روی او ساخته می‌شود. جاستین، پاتریک و دین (شورانرهای سریال) در Noonan’s پاتوق جذابی را برای گشت‌و‌گذار شخصیت‌های نه چندان خوب گاتهام سیتی ایجاد کردند؛ جایی که مشتری‌ها می‌توانند پس از یک روز آشفته و طولانی، یک نفس راحت بکشند».

بدین ترتیب، Noonan’s به جدیدترین برند توسعه‌یافته‌ی HBO Max تبدیل می‌شود. این پلتفرم استریمینگ چندی پیش خبر ساخت یک اسپین آف تلویزیونی از The Batman مت ریوز را اعلام کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده