نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۷

اعلام تاریخ اکران فیلم باربی با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ

برادران وارنر با انتشار یک تصویر در سینماکان سرانجام تاریخ اکران فیلم Barbie با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ را تایید و اعلام کرد.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Barbie تایید و اعلام شده است. برادران وارنر در بامداد امروز در حاشیه پنل خود در سینماکان تایید کرد که فیلم باربی در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در این تاریخ، این فیلم لایو اکشن باید با فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان در گیشه رقابت کند. همچنین برادران وارنر اولین تصویر رسمی از فیلم Barbie را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور مارگو رابی در نقش باربی هستیم که می‌توانید این تصویر را در توییتر برادران وارنر مشاهده کنید.

مارگو رابی در نقش باربی، رایان گاسلینگ در نقش کن، سیمو لیو، الکساندرا شیپ، کیت مک‌کینون، ویل فرل، اما مکی، آمریکا فررا، ایسا رای، مایکل سرا، هری نف، آریانا گرینبلات، کینگزلی بن ادیر، امرالد فنل، رئا پرلمان، شوتی گتوا، شارون رونی، اسکات ایوانز، آنا کروز کاین، کانر سوییندلز، ریتو آریا و جیمی دیمتریو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Barbie حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم لایو اکشن در جریان است.

وظیفه کارگردانی فیلم باربی بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان تحسین شده آثاری چون فیلم Lady Bird و فیلم Little Women خواهد بود. علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه نوآ بامباک، همسر گرویگ و کارگردان فیلم Marriage Story، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Barbie را نیز بر عهده دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم باربی در دسترس نیست، اما از این فیلم لایو اکشن به‌عنوان یکی از پر ستاره‌ترین فیلم‌های در حال ساخت یاد می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده