نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

تغییر نام قسمت سوم انیمیشن مرد عنکبوتی تا اطلاعات جدید از Spider-Verse 2

سونی پیکچرز از تغییر نام انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part II خبر داده است. همچنین اطلاعات جدیدی از پارت اول این انیمیشن منتشر شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دنباله‌های انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse منتشر شده است. سونی پیکچرز در حاشیه سینماکان امسال تایید کرد که نام انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part II تغییر کرده و این انیمیشن قرار است با نام Spider-Man: Beyond the Spider-Verse روی پرده‌های سینما برود. پارت اول نیز با حذف Part I در انتها عنوانش، اکنون با نام Spider-Man: Across the Spider-Verse اکران خواهد شد که مدتی پیش اکران آن تا سال ۲۰۲۳ عقب افتاد.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و موفق به کسب ۳۷۵ میلیون دلار در اکران جهانی شد. این انیمیشن همچنین برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شده است.

نسخه مایلز مورالز مرد عنکبوتی در پورتال سفر در دنیاهای مختلف در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

علاوه‌براین، اطلاعات جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse نیز منتشر شده است که طبق گفته سازندگان در سینماکان، در انیمیشن جدید مرد عنکبوتی شاهد ۲۴۰ شخصیت خواهیم بود و به ۶ دنیای مختلف سفر خواهیم کرد. این انیمیشن بزرگ‌ترین تیم تولید برای ساخت یک انیمیشن را در اختیار دارد. در یک مقایسه ما در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse شاهد حضور ۴۰ شخصیت بودیم که قابل انتظار است نسخه‌های بیشتری از شخصیت مرد عنکبوتی را در دنبال آن مشاهده کنیم.

شامیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹ (میگل اوهارا)، جیک جانسون در نقش پیتر بی پارکر (مرد عنکبوتی)، ایسا رای در نقش جسیکا درو (اسپایدروومن)، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده داشته‌اند که به‌عنوان کارگردان در انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده