نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۴

فاش شدن اولین تصویر فیلم جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز

به‌تازگی تصویر تبلیغاتی از فیلم John Wick: Chapter 4 فاش شده است که در آن شاهد جان ویک با بازی کیانو ریوز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر تبلیغاتی فیلم John Wick: Chapter 4 فاش شده است. به نقل از Bleeding Cool، این پوستر تبلیغاتی در Caesars Palace شهر لاس وگاس که محل برگزاری سینماکان است، نصب شده که در آن شاهد نمایی از بازگشت جان ویک هستیم که شکوفه‌های گیلاس نیز در آن قابل مشاهده است. این موضوع نشان می‌دهد که بخشی از اتفاقات فیلم John Wick 4 در کشور ژاپن جریان دارد و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نمایش جان ویک با بازی کیانو ریوز در پوستر تبلیغاتی فیلم John Wick: Chapter 4 در سینماکان

پیش از این می‌دانستیم که بخشی از فیلم John Wick: Chapter 4 در کشور ژاپن فیلم‌برداری شده است و باید دید چه میزان از اتفاقات فیلم قرار است در کشور ژاپن جریان داشته باشد. همچنین احتمال دارد در طول سینماکان امسال شاهد اولین نمایش رسمی فیلم جان ویک 4 باشیم یا حتی امکان دارد نام رسمی فیلم اعلام شود. پیش از این قرار بود فیلم John Wick 4 در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما اکران آن تا سال ۲۰۲۳ عقب افتاده است.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده