نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰

اعلام تاریخ پخش سریال The Old Man شبکه FX با بازی جف بریجز

شبکه‌ی اف‌ایکس اعلام کرد که بینندگان چه زمانی می‌توانند به تماشای سریال The Old Man با نقش‌آفرینی جف بریجز بنشینند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی اف‌ایکس از پخش سریال The Old Man (پیرمرد) با نقش‌آفرینی جف بریجز، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Crazy Heart (دل دیوانه) در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) خبر داده است. دو اپیزود ابتدایی این سریال ۷ قسمتی در این تاریخ به نمایش درمی‌آید و بقیه‌ی قسمت‌های آن به‌صورت هفتگی تقدیم بینندگان خواهد شد. این سریال با یک روز فاصله در شبکه‌ی هولو پخش می‌شود و کاربران شبکه‌ی استار پلاس در سراسر جهان نیز می‌توانند در زمان نامعلوم دیگری به تماشای آن بنشینند.

سریال The Old Man براساس رمان پُرفروش توماس پری ساخته شده است و جف بریجز را در نقش دن چیس، مأمور سابق سازمان سی‌آی‌اِی قرار می‌دهد که کارش را رها کرده است و برای دهه‌ها به‌شکل مخفی زندگی می‌کند. وقتی یک قاتل رد چیس را می‌زند و سعی در کشتنش می‌کند، او از مخفی‌گاه خود بیرون می‌آید. پس از آن دشمنان بیشتری ازجمله معاون عملیاتی سازمان ضدجاسوسی اف‌بی‌آی (با نقش‌آفرینی جان لیسگو)، دست‌نشانده‌ی او (با بازی عالیه شوکت)، یک مأمور ویژه (با هنرنمایی ای.جی. بونیلا) و پیمانکاری مرگبار (با بازی بنگا آکینابه) به‌دنبال این مأمور سابق CIA می‌افتند.

امی برنمن، بیل هک، لیم لوبانی و پژ وحدت نیز در سریال The Old Man به ایفای نقش می‌پردازند که توسط جاناتان ای. استاینبرگ و رابرت لوین اقتباس شده است. جان واتس، کارگردان سه‌گانه فیلم‌های اخیر Spider-Man (مرد عنکبوتی) سکان هدایت دو قسمت اول این سریال را در دست داشت.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده