نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۶

هزینه بالای تولید هر قسمت سریال خاندان اژدها | اسپین‌آف بازی تاج و تخت

به‌تازگی اطلاعاتی از هزینه شبکه HBO برای تولید هر قسمت فصل اول سریال House of the Dragon منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از هزینه ساخت سریال House of the Dragon منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که هزینه ساخت هر قسمت از فصل اول سریال خاندان اژدها کمتر از ۲۰ میلیون دلار بوده است. اگرچه این هزینه برای یک سریال تلویزیونی بالا به‌نظر می‌رسد، اما در مقایسه با فصل هشتم سریال Game of Thrones که هزینه ساخت هر قسمت آن بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار عنوان شده بود، این هزینه خیلی بالا به‌نظر نمی‌رسد.

ورایتی می‌گوید شبکه HBO از تجربه ساخت سریال بازی تاج و تخت و همچنین سریال Westworld و سریال His Dark Materials روش پایین نگه داشتن هزینه‌های تولید را آموخته است. در غیر این صورت احتمال داشت هزینه تولید هر قسمت بسیار بالاتر از هزینه‌های فعلی باشد. این‌درحالی‌است که اخیرا وال استریت ژورنال ادعا کرده است که نتفلیکس برای ساخت هر قسمت سریال Stranger Things حدود ۳۰ میلیون دلار هزینه کرده است تا این سریال به گران‌ترین سریال تاریخ این شبکه تبدیل شود.

اما دارسی در نقش رینیرا تارگرین و مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمون تارگرین در سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود.

درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.

پخش سریال House of the Dragon از تاریخ ۲۱ اوت/آگست (۳۰ مرداد) از شبکه HBO آغاز خواهد شد که همزمان با آن، در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. فصل اول سریال خاندان اژدها در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده