نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵

هزینه ۳۰ میلیون دلاری برای ساخت هر قسمت فصل چهارم سریال Stranger Things

طبق یک گزارش تایید نشده، نتفلیکس ۳۰ میلیون دلار برای ساخت هر قسمت فصل چهارم سریال Stranger Things هزینه کرده است.

ماه آینده فصل چهارم سریال Stranger Things پس از یک تأخیر نسبتا طولانی از نتفلیکس پخش خواهد شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات بیشتری از فصل جدید سریال اتفاقات ناآشنا منتشر شده است. والت استریت ژورنال در جریان گزارش جدید خود ادعا کرده که فصل چهارم سریال Stranger Things تبدیل به پر هزینه‌ترین و گران‌ترین سریال تاریخ شبکه نتفلیکس تا به امروز شده است.

WSJ می‌گوید هزینه ساخت هر قسمت سریال Stranger Things 4 حدود ۳۰ میلیون دلار و در مجموع (۹ قسمت) ۲۷۰ میلیون دلار بوده است. در یک مقایسه کوتاه، هزینه ساخت هر قسمت فصل سوم سریال Stranger Things کمتر از ۱۰ میلیون دلار بوده است. نتفلیکس هنوز این گزارش و هزینه‌ها را تایید نکرده است و همچنان باید به چشم یک شایعه به این گزارش نگاه کرد، اما احتمال دارد که افزایش زمان تولید سریال، افزایش دستمزد بازیگران و گستردگی لوکیشن‌های فصل چهارم باعث افزایش هزینه‌های ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things شده باشد.

مکس در حال بلند شدن در آسمان بالای سر قبر بیلی در فصل چهارم سریال Stranger Things

اگر این گزارش درست باشد، سریال Stranger Things 4 به یکی از پر هزینه‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون نیز تبدیل خواهد شد. این در حالی است که هزینه ساخت هر قسمت سریال Game of Thrones حدود ۱۵ میلیون دلار گزارش شده بود. همچنین هزینه ساخت هر قسمت سریال‌های مارول برای دیزنی پلاس مثل Loki و وانداویژن در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون بوده‌اند. سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power با هزینه‌ای نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار برای تنها یک فصل، پر هزینه‌ترین سریال تاریخ تلویزیون است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.

شبکه نتفلیکس مدتی پیش تایید کرد که فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در دو پارت پخش شود. بخش اول فصل چهارم این سریال در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) و بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از نتفلیکس پخش خواهند شد. همچنین نتفلیکس از تمدید سریال Stranger Things برای فصل پنجم خبر داده است که فصل پنجم قرار است فصل پایانی سریال باشد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده