نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۰

احتمال نقش آفرینی دواین جانسون در فیلم It Takes Two

آمازون وظیفه پخش جهانی فیلم It Takes Two را بر عهده گرفته است و دواین جانسون به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد.

بهمن گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه فیلمی براساس بازی It Takes Two توسط dj2 Entertainment در دست ساخت است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیو دیگری به ساخت این فیلم اضافه شده است. ورایتی گزارش داد که استودیو فیلمسازی Seven Bucks Productions به تیم تولید فیلم It Takes Two اضافه شده است. این استودیو درواقع به دواین جانسون و هیرام گارسیا تعلق دارد. همچنین فیلم It Takes Two قرار است از شبکه آمازون پخش شود.

علاوه‌براین، ورایتی می‌گوید احتمال دارد که راک نیز شخصا در فیلم It Takes Two نقش‌آفرینی کند، اما در حال حاضر چیزی قطعی نیست و تایید نشده است. جانسون پیش از این سابقه بازی در فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی را داشته است و پیش از این شاهد حضورش در فیلم Rampage و فیلم Doom بودیم. همچنین او در دو قسمت از فیلم جومانجی بازی کرده است که اتفاقات آن در یک بازی ویدیویی جریان دارد.

دواین جانسون ملقب به راک در فیلم Red Notice

داستان بازی It Takes Two درباره‌ی یک زوج با نام‌های مِی و کُدی است که در پی یک سری اختلافات حالا به‌جدایی نزدیک شده‌اند. این زوج بر اثر یک نیروی جادویی حالا به‌دو عروسک مینیاتوری تبدیل شده و به‌یک جهان فانتزی پرتاب می‌شوند. آن‌ها برای نجات یافتن باید مشکلاتی که در روابطشان وجود داشت را حل بکنند و همین به‌شکل‌گیری یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز می‌انجامد.

پاتریک کیسی و جاش میلر با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Sonic the Hedgehog و فیلم Sonic the Hedgehog 2، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم It Takes Two را بر عهده دارند. جوزف فارس، سازنده بازی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. تاکنون بیش از ۵ میلیون نسخه از بازی It Takes Two به فروش رفته است که از دیگر آثار جوزف فارس می‌توان به بازی A Way Out و بازی Brothers: A Tale of Two Sons اشاره کرد.

جوزف فارس و Hazelight Studios هم‌اکنون در حال ساخت بازی بعدی خود هستند که اطلاعاتی از این بازی کاملا جدید و اورجینال در دسترس نیست. استودیو dj2 طی سال‌های اخیر تمرکزش را روی ساخت اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی از بازی‌هایی ویدیویی گذاشته و پیش از این سابقه ساخت دو قسمت از فیلم سونیک را داشته است. این استودیو هم‌اکنون در حال ساخت انیمه Tomb Raider برای نتفلیکس است و همچنین سریال Disco Elysium و فیلم Streets of Rage را در دستور کار خود دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده