نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۹

شروع فیلمبرداری سریع و خشن 10 با بازی وین دیزل | اعلام نام رسمی فیلم

یونیورسال با انتشار یک پوستر رسما از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سریع و خشن 10 خبر داد و همچنین از نام رسمی این فیلم اکشن پرده برداشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی فیلم سریع و خشن 10 مشخص شده است. وین دیزل با انتشار یک پست در اینستاگرام اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Fast and Furious 10 رسما آغاز شده است و همچنین این فیلم اکشن قرار است Fast X نام داشته باشد. همچنین یونیورسال یک پوستر برای اعلام نام رسمی فیلم سریع و خشن 10 منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر اعلام نام فیلم Fast X

وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فیلم Fast X حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین جیسون موموآ، بری لارسون و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به فیلم سریع و خشن 10 اضافه شده‌اند. علاوه‌براین، مدتی پیش وین دیزل از دواین جانسون درخواست کرد تا اختلافات را کنار بگذارد و در دو قسمت پایانی فیلم سریع و خشن بازگردد، اما جانسون این پیشنهاد را رد کرد.

همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد. جاستین لین وظیفه کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم سریع و خشن را بر عهده خواهد داشت. جاستین لین پیش از این وظیفه کارگردانی ۵ قسمت از این مجموعه فیلم اکشن را که شامل فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift، فیلم Fast & Furious، فیلم Fast Five، فیلم Fast & Furious 6 و فیلم F9: The Fast Saga می‌شود، بر عهده داشته است.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده