نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۱

استقبال فوق العاده از اولین تریلر فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

مارول استودیو از استقبال بسیار درخشان طرفداران از اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder با بازی کریس همسورث خبر داده است.

دوشنبه این هفته بود که مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Thor: Love and Thunder را منتشر کرد که این تریلر با استقبال گسترده طرفداران مواجه شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال طرفداران از اولین تریلر فیلم Thor 4 منتشر شده است. مارول استودیو اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder در اولین روز انتشارش بیش از ۲۰۹ میلیون بار تماشا شده است. این آمار شامل تماشا از یوتیوب، توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

این عدد اولین تریلر فیلم Thor 4 را در رتبه چهارم در فهرست پر بیننده‌ترین اولین تریلر یک فیلم در ۲۴ ساعت اول انتشار قرار می‌دهد که در رتبه اول تا سوم نیز شاهد قرار گرفتن سه فیلم دیگر دنیای سینمایی مارول هستیم. اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home با ۳۵۵/۵ میلیون بار تماشا در رتبه اول، اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame با ۲۸۹ میلیون بار تماشا در رتبه دوم و اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War با ۲۲۴/۶ میلیون بار تماشا در رتبه سوم قرار گرفته‌اند.

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Thor: Love and Thunder، ثور خودش را در یک ماجراجویی متفاوت که قبلا تجربه نکرده، می‌بیند و او در تلاش است تا به آرامش درونی خودش برسد. اما بازنشستگی ثور توسط یک قاتل کهکشانی به‌نام گور قصاب خدایان که به‌دنبال انقراض خدایان است، متوقف می‌شود. برای مواجه شدن با این تهدید، ثور از پادشاه والکری، کورگ و جین فاستر که حالا به مایتی ثور تبدیل و با میولنیر بسیار قدرتمند شده، درخواست کمک می‌کند. ثور آن‌ها را وارد ماجراجویی کیهانی می‌کند تا ریشه انتقام گور را کشف کنند و قبل از اینکه دیر شود جلوی او را بگیرند.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده