نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۳

احتمال ریبوت فیلم ترسناک The Blair Witch Project توسط لاینزگیت

جف اسنایدر ادعا می‌کند که شرکت لاینزگیت در فکر احیای مجموعه فیلم‌های ترسناک Blair Witch Project است.

فیلم The Blair Witch Project (پروژه‌ی جادوگر بلر) یک اثر ترسناک فراطبیعی در ژانر «ویدئو پیداشده» است که پس از اکران در سال ۱۹۹۹ معادلات را برهم زد. این فیلم در گذر زمان دنیای رسانه‌ای گسترده‌ی خود را شکل داد؛ به‌طوری که در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۶ دو دنباله برای آن ساخته شد و کتاب‌ها و بازی‌های ویدیویی متعدد به گسترش این مجموعه کمک شایانی کردند. اما شاید از خودتان بپرسید که آیا برنامه‌ای برای تولید فیلم‌های بیشتر از آن در آینده وجود دارد یا خیر.

بنابر اعلام جف اسنایدر از رسانه The Ankler، ظاهرا شرکت لاینزگیت ۶ سال پس از اکران سینمایی فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) در فکر ریبوت مجموعه‌ی Blair Witch Project است. اسنایدر در توئیتی نوشت: «به نظر می‌رسد که شرکت لاینزگیت با آماده‌سازی ایده‌ها و نویسندگان این ژانر آماده است تا برای تولید فیلم جدیدی از مجموعه‌ی Blair Witch به جنگل بازگردد؛ زیرا یک مجموعه‌ی خوب در عصر استریمینگ هرگز کاملا نابودشده به شمار نمی‌آید».

فیلم Blair Witch به کارگردانی آدام وینگارد نتوانست در گیشه به موفقیت زیادی برسد. در همین حین کارگردان‌های فیلم اصلی هرگز امید خود را برای بازگشت و احیای دوباره‌ی مجموعه از دست ندادند. جالب اینکه دنیل مایریک و ادواردو سانچز ایده‌های زیادی برای قسمت‌های بعدی The Blair Witch Project داشتند، اما از آن‌ها استفاده‌ی چندانی نشد.

در گذشته دنیل مایریک و ادواردو سانچز گفت‌وگوهای مختلفی درباره‌ی تولید یک فیلم مستقل برای کاراکترهای راستین پار یا الی کدوارد داشتند و می‌خواستند تا جهان Blair Witch را به روش‌های گوناگون گسترش دهند. متأسفانه هیچ یک از این پروژه‌ها هرگز روی پرده‌ی سینما نرفت و شرکت Lionsgate برنامه‌های دیگری برای این سری فیلم ترسناک داشت.

دنیل مایریک در سال ۲۰۲۰ در پادکست The Boo Crew رسانه‌ی Bloody Disgusting گفت: «[شرکت لاینزگیت] تمایل زیادی به نظرات ما نشان نداده است که به‌نوعی طعنه‌آمیز است. اما هر زمان که آن‌ها آماده باشند، ما آماده‌ی همکاری خواهیم بود و در صورت تمایل می‌توانیم به مجموعه بازگردیم و کار را آغاز کنیم».


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده