نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۳

اعلام تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن Love, Death, and Robots

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر و چند تصویر سرانجام تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن Love, Death, and Robots را تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن Love, Death and Robots تایید و اعلام شده است. نتفلیکس تایید کرد که فصل سوم سریال عشق، مرگ و ربات‌ ها در تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین نتفلیکس یک تریلر نیز منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد تصاویری از سریال The Crown یا سریال The Queen’s Gambit هستیم، اما در ادامه تصاویری از دو فصل اول انیمیشن Love, Death, and Robots به‌همراه تصاویر احتمالی از فصل سوم آن پخش می‌شود.

شما می‌توانید اولین تریلر فصل سوم انیمیشن Love, Death, and Robots را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید. همچنین اولین تصاویر رسمی این انیمیشن سریالی منتشر شده است که در آن شاهد نمایش ۴ قسمت از این سریال هستیم که هر یک دارای آرت استایل و داستانی متفاوت هستند. البته در یک تصویر ظاهرا شاهد بازگشت ربات نارنجی رنگی هستیم که قبلا در فصل اول سریال Love, Death and Robots شاهد حضورش بودیم و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool و دیوید فینچر، کارگردان فیلم Fight Club، برای ساخت فصل سوم سریال Love, Death and Robots بازگشته‌اند. اطلاعات خیلی زیادی از فصل سوم این سریال انیمیشنی در دسترس نیست و فینچر پیش از این در سریال House of Cards، سریال Mindhunter و فیلم Mank با شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود و یک قرارداد چند جانبه با این سرویس استریم امضا کرده است. فینچر اخیرا فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر را برای نتفلیکس کارگردانی کرده است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده