نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷

ساخت فیلمی براساس بازی شورش در شهر توسط نویسنده جان ویک

فیلمی براساس بازی Streets of Rage در دست ساخت است. همچنین دریک کولستاد، نویسنده سری فیلم جان ویک وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است.

این روزها بازار ساخت فیلم براساس بازی‌ها بسیار داغ است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس دیگری براساس بازی‌های ویدیویی قرار است ساخته شود. پس از موفقیت سری فیلم Sonic the Hedgehog، حالا ددلاین با خبر شده است که فیلمی براساس بازی Streets of Rage که به سگا تعلق دارد، قرار است ساخته شود. همچنین دریک کولستاد، یکی از خالقین سری جان ویک و نویسنده فیلمنامه فیلم Nobody با بازی باب ادنکیرک، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم شورش در شهر را بر عهده گرفته است.

بازی Streets of Rage توسط سگا تولید و برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۱ روی کنسول جنسیس عرضه شد. این بازی داستان اعضای سابق پلیس را دنبال می‌کند که باید با یک سندیکای جنایت مبارزه کنند. تاکنون چندین دنباله براساس بازی شورش در شهر ساخته شده است. همچنین پس از سال‌ها غیبت، بازی Streets of Rage 4 در آوریل ۲۰۲۰ روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه شد و تاکنون بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.

دریک کولستاد

استودیو dj2 Entertainment که سابقه ساخت سری فیلم سونیک را در کارنامه دارد، در همکاری با استودیو Escape Artists، سازنده سری فیلم Equalizer قرار است فیلم Streets of Rage را تولید کنند. فیلم شورش در شهر تنها یکی از چندین پروژه در دست ساخت توسط استودیو dj2 Entertainment است. آ‌ن‌ها پس از موفقیت چشمگیر فیلم Sonic the Hedgehog 2، قرار است یک دنباله و یک سریال براساس آن تولید و پخش کنند.

همچنین آن‌ها اخیرا قراردادی با آمازون برای ساخت فیلم و سریال براساس بازی It Takes Two که جایزه بهترین بازی سال از گیم اواردز را دریافت کرده، امضا کرده‌اند. علاوه‌بر نوشتن فیلمنامه سه قسمت اول فیلم John Wick و فیلم نوبادی، کولستاد سابقه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم و چهارم سریال The Falcon and the Winter Soldier را نیز بر عهده داشته است. او هم‌اکنون در حال ساخت سریال Splinter Cell برای نتفلیکس است و در ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال The Continental که براساس دنیای جان ویک تولید خواهد شد، نیز نقش دارد.

بااین‌حال کولستاد برای نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم و پنجم فیلم John Wick بازنگشته است. فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) اکران شود، اما تاریخ اکران فیلم John Wick: Chapter 5 هنوز اعلام نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده